Noul magazin, al 91-lea hipermarket Kaufland din România, va comercializa circa 20.000 de produse.
De la începutul anului, compania a mai inaugurat un magazin în Târgu-Mureș și are în plan până la finalul anului deschideri în București, Târgoviște și Gherla.
În Capitală retailerul va deschide în 2014 patru hipermarketuri noi, în Bulevardul Bucureștii Noi, în Apărătorii Patriei, Tudor Vladimirescu și Valea Oltului.
Anul trecut, Kaufland România a deschis 8 magazine, investițiile retailerului în extindere situându-se între 48 și 72 milioane euro, având în vedere că investiția medie într-un hipermarket este de 6 și 9 milioane euro, în funcție de oraș, valoarea terenului sau suprafața magazinului.
Compania a creat până în prezent peste 12.000 de noi locuri de muncă directe în România, la sediul central în București, în magazinele deschise, precum și la centrele logistice situate în Parcul Industrial Ploiești și Turda.
Kaufland este cel mai mare retailer din România după valoarea vânzărilor, depășind Metro Cash&Carry și Carrefour. În 2012, hipermarketurile cu profil discount au avut o cifră de afaceri netă de 6,4 miliarde lei (1,4 miliarde euro), în creștere cu 15% față de 2011, și un profit net de 274,5 milioane lei (61,6 milioane euro), cu 64% mai mare.
Retailerul a deschis primul magazin în România în anul 2005. Compania este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează pe plan local rețeaua de discount Lidl.