Kaufland deschide încă două hipermarketuri
De la începutul anului, Kaufland a mai deschis trei hipermarketuri noi, la Târgu Mureș, Oradea și Târgoviște.
Anul trecut, Kaufland a deschis opt hipermarketuri în Pașcani, Rădăuți, Fălticeni, Galați, Ploiești, Petroșani, București Militari și București Pantelimon. Investițiile în extinderea rețelei de magazine s-au situat între 48 și 72 milioane euro, având în vedere că suma medie alocată pentru un hipermarket este de 6 și 9 milioane euro, în funcție de oraș, valoarea terenului sau suprafața magazinului.
Compania a anunțat că își va menține ritmul de expansiune în acest an, având în plan deschideri de magazine atât în București, cât și în țară. De altfel, compania urmează să deschidă în acest an magazine și în Slatina și Vatra Dornei.
Anul trecut, Kaufland România a înregistrat o creștere cu peste 20% a profitului net, la 331 milioane lei (75 milioane euro), în timp ce afacerile au urcat cu 13%, la 7,26 miliarde lei (1,64 miliarde euro). În 2012, retailerul a avut o cifră de afaceri de 6,4 miliarde lei (1,4 miliarde euro), în creștere cu 15% față de 2011, și un profit net de 274,5 milioane lei (61,6 milioane euro), cu 64% mai mare.
Compania a creat până în prezent peste 12.000 de noi locuri de muncă directe în România, la sediul central în București, în magazinele deschise, precum și la centrele logistice situate în parcul Industrial Ploiești și Turda.
Kaufland este cel mai mare retailer din România după valoarea vânzărilor, depășind Metro Cash&Carry, Auchan și Carrefour.
Retailerul a deschis primul magazin în România în anul 2005. Compania este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează pe plan local rețeaua de discount Lidl.