KFC a deschis un nou restaurant de tip Drive Thru în București
Noul restaurant are o suprafață de 370 metri pătrați, iar împreună cu parcarea ocupă peste 2.000 metri pătrați, și 55 de angajați.
„Continuăm să investim în dezvoltarea de restaurante de tip Drive Thru, inaugurarea noii locații din Militari Shopping Center fiind o reconfirmare a succesului pe care acest model îl reprezintă pe piața din România”, a declarat, într-un comunicat, Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.
Directorul general al rețelei de restaurante, Mark Hilton, declara în ianuarie că, până la sfârșitul acestui an, vor fi deschise cel puțin două unități de tip Drive Thru în București. Targetul total al KFC pentru acest an este deschiderea a 3 – 5 restaurante noi.
Rețeaua numără în prezent 52 de restaurante, dintre care șase sunt Drive Thru: în București (3), Arad, Iași și Sibiu.
Anul trecut, restaurantele KFC au deservit peste 20 de milioane de clienți, primele trei produse preferate de aceștia fiind Crispy Strips, aripioarele picante și sosul de usturoi.
Restaurantele KFC de pe piața locală sunt administrate prin intermediul companiei US Food Network, care a raportat în 2012 o cifră de afaceri de 187,1 milioane lei (42,4 milioane euro), în creștere cu 16% comparativ cu anul anterior, și un profit cu 13% mai mare, de circa 10 milioane lei (2,26 milioane euro). Asociații US Food Network sunt firmele Bladon Enterprises (27,33%), Tatika Investments (27,33%) și Lunic Franchising and Consulting Ltd (22,34%), înregistrate în Cipru, și M.B.L. Computers (23%), înregistrată în București.
Mark Hilton mai administrează pe piața locală și brandurile Pizza Hut, Paul, Cinnabon și Hard Rock Cafe.