La 26 de ani a creat cel mai bine vândut parfum pentru bărbați. Care este povestea francezului de origine armeană transformat în cel mai apreciat parfumier al secolului
Este Francis Kurkdjian, supranumit „l”enfant prodige” pentru că la doar 26 de ani a creat cel mai vândut parfum pentru bărbați. Prezent la București pentru a lansa în parfumeriile Beautik noua sa creație – Pluriel – cel mai apreciat parfumier al secolului XXI vorbește pentru După Afaceri Premium despre ce înseamnă luxul și excelența, notează După Afaceri Premium.
„Munca de o viață, depășirea propriilor limite, dar și a vremurilor în care trăiești, încercarea de a da tot ce ai mai bun fără să renunți la a te întreba permanent cum poți fi mai bun”, răspunde Francis Kurkdjian la întrebarea despre ce este excelența.
Și modestia ar fi de adăugat pentru că parfumierul francez de origine armeană se definește ca „doar un creator de parfum”. Nu îi plac atributele somptuoase și nici titulaturile care încep cu „cel mai”. Deși le merită pe deplin.
CV-ul său impresionează și lasă să se întrevadă nu doar munca asiduă, dar mai ales sclipirea de geniu. La doar 26 de ani a creat parfumul-cult Le Mâle pentru Jean Paul Gaultier, recunoscut drept Chanel no5 al parfumurilor masculine, la 32 de ani a primit premiul Coty pentru întreaga activitate, distincție omoloagă în parfumerie cu premiul Oscar, iar acum, la 45 de ani, are un portofoliu de creații unic prin complexitate și pluralitatea surselor de inspirație. Un creator olfactiv pursânge este Kurkdjian, deși dorința sa inițială a fost să devină balerin. La 15 ani nu a fost acceptat la școala de balet de la Paris, refuz care i-a îndreptat pașii spre creația de parfum.
Citește mai multe pe După Afaceri Premium