Lidl deschide trei noi magazine în România

Publicat: 17 02. 2014, 12:53
Actualizat: 02 02. 2019, 14:07

Noul magazin din București, situat pe Bulevardul Timișoara, a fost deschis luni, 17 februarie, are o suprafață de vânzare de 1.285 metri pătrați și 28 de angajați.

Următoarele două magazine, din Popești Leordeni și Timișoara, vor fi inaugurate joi, 20 februarie, fiecare având o suprafață de vânzare de aproximativ 1.200 metri pătrați.

În februarie, retailerul a mai deschis magazine în Iași și Arad.

Lidl a intrat pe piața locală în 2010, când a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus. Potrivit unui raport al Consiliul Concurenței, Lidl se situează pe locul trei într-un top al marilor retaileri, după vânzările din 2012, fiind depășit de Kaufland și Carrefour. Următorii în top sunt Real, Auchan, Penny&XXL, Mega Image, Cora, Profi și Billa.

Compania nu făcut publice rezultatele financiare pentru 2012, dar având în vedere poziția în topul menționat vânzările companiei se situează între cele ale Real, care a raportat 2,89 miliarde lei (650,5 milioane euro), și cele ale Carrefour, care s-au situat la 4,28 miliarde lei (962 milioane euro).

În 2011, Lidl Discount a avut o cifră de afaceri de 1,67 miliarde lei (396 milioane euro), ceea ce înseamnă că în 2012 creșterea a fost de cel puțin 70%, în moneda națională.

Lidl are peste 3.800 de angajați în rețeaua de magazine, centrele regionale de distribuție și în sediul central. Compania este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează pe plan local rețeaua de hipermarketuri Kaufland.