Prima pagină » Economic » Macroeconomie » Imobiliare » INVESTIȚIE: Alusystem intră pe piața materialelor de construcții rezidențiale. Ce vânzări sunt așteptate pentru primul an

INVESTIȚIE: Alusystem intră pe piața materialelor de construcții rezidențiale. Ce vânzări sunt așteptate pentru primul an

INVESTIȚIE: Alusystem intră pe piața materialelor de construcții rezidențiale. Ce vânzări sunt așteptate pentru primul an

Compania Alusystem, parte a grupului Bog’Art, intră pe piața materialelor de construcții rezidențiale, în urma unei investiții de un milion euro într-o linie de tâmplărie din aluminiu.  Pentru primul an de activitate, conducerea firmei estimează vânzări de aproximativ un milion de euro. 

După consolidarea poziției de lider în execuția de fațade și pereți cortină pe segmentul office, Alusystemc inovează în zona tâmplăriei de aluminiu pentru piața rezidențială. Compania a lansat un nou tip de tâmplărie de aluminiu, pentru proiectele rezidențiale, prin care oferă calitatea premium, specifică clădirilor office, la prețuri accesibile, similare tâmplăriei PVC, potrivit unui comunicat de presă al companiei.

Comparativ cu prețul tâmplăriei din aluminiu, care variază între 180 – 450 de euro/mp + TVA, noul produs Alusystem pentru piața rezidențială are un preț de 150-160 euro/mp + TVA, aproape de costul specific unui produs de tip PVC.

Ideea diversificării portofoliului cu soluții rezidențiale se află de mai mult timp pe lista noastră de obiective, iar pandemia a reprezentat o oportunitate de a o valorifica și a accelera planurile de punere în practică” – Răzvan Popa, Director Executiv Alusystem.

El spune că viziunea companiei este să ofere valoare adăugată construcțiilor rezidențiale, prin fațade cu o calitate și un aspect premium, fără ca aceasta să presupună costuri mai ridicate pentru dezvoltator și, în ultimă instanță, pentru consumatorul final.

Estimăm că în primul an de la lansare vom avea vânzări în valoare de aproximativ un  milion de euro” – Răzvan Popa, Director Executiv Alusystem.

Noul produs de tâmplărie rezidențială încorporează know how-ul și experiența tehnică acumulată în zeci de ani de execuție în zona office, cu tehnologiile inovatoare din ultimii ani, pentru a oferi dezvoltatorilor din zona rezidențială soluții de calitate premium la costuri accesibile. Produsul  a fost testat în laboratoare de încercări, asigurând protecția necesară în condiții de apă și vânt și beneficiază de certificare europeană, se arată în comunicat.

Compania Alusystem deține o cotă de circa 85% din piața de fațade și pereți cortină din România, iar anul trecut a înregistrat o cifră de afaceri de 24 milioane de euro, cu livrări de 100.000 mp de tâmplărie. Compania face parte din grupul Bog’Art, cel mai mare constructor din România.

18 ani de activitate

Înființată în anul 2003, compania Alusystem reprezintă divizia de construcții de fațade a grupului Bog’Art, cel mai mare constructor din România. Alusystem este jucătorul numărul 1 în montarea de tâmplărie pe segmentul office, fiind responsabil de execuția fațadelor pentru cele mai importante spații de birouri moderne, clasa A, din București, dar și la nivel național.

Printre cele mai recente proiecte se numără Global Worth Tower, City Gate, The Bridge, Gara Herăstrau și Riviera Office. Pe lângă clădirile office, compania a realizat și alte proiecte importante, precum centre comerciale și proiecte speciale, portofoliul său reunind peste 40 de proiecte de anvergură.