Prima pagină » Economic » Macroeconomie » Retail » NUMIRE: Adrian Mihai, co-fondator al companiei, a preluat funcția de CEO Fan Courier

NUMIRE: Adrian Mihai, co-fondator al companiei, a preluat funcția de CEO Fan Courier

NUMIRE: Adrian Mihai, co-fondator al companiei, a preluat funcția de CEO Fan Courier

Liderul pieței de curierat din România, Fan Courier, anunță numirea lui Adrian Mihai, co-fondator, în funcția de CEO. Compania a fost înființată în anul 1998 de către Felix Pătrășcanu împreunp cu frații Adrian și Neculai Mihai.

Acționarii companiei și echipa de top management au decis ca Adrian Mihai, unul dintre fondatorii companiei, să preia și atribuțiile de director general executiv, ca parte a procesului de simplificare a procedurilor de management și decizionale. Felix Pătrășcanu și Neculai Mihai, ceilalți doi membri fondatori ai companiei, vor continua să se implice în activitatea curentă a companiei și în planurile strategice care vizează dezvoltarea FAN Courier și consolidarea poziției pe lider pe piața de profil.

Mi-am asumat rolul de CEO al FAN Courier pentru că, în aceste timpuri interesante pe care le trăim, avem nevoie să creăm un cadru în care să luăm decizii mult mai rapid și să rămânem focusați pe obiectivele pe care le avem – Adrian Mihai, CEO Fan Courier

 

Investim constant pentru a fi cât mai folositori, iar în acest demers mă bazez pe echipa pe care am construit-o, ale cărei valori sunt curajul, responsabilitatea, onestitatea și dorința de dezvoltare personală și profesională”, a menționat Adrian Mihai.

Absolvent al Academiei de Educație Fizică și Sport, Adrian Mihai a intrat în antreprenoriat la 21 de ani și s-a implicat activ dezvoltarea FAN Courier încă de la lansare. De-a lungul evoluției companiei, noul CEO s-a concentrat în special pe menținerea unei bune relații cu clienții și pe consolidarea portofoliului de business.

Intrăm într-o nouă etapă, dăm o nouă pagină a dezvoltării FAN-ului și ne-am gândit că ar fi bine să avem un CEO. N-a fost ușor, credeam că trebuie să aducem pe cineva din exterior, care ar fi avut nevoie de timp pentru acomodare,  pentru a înțelege businessul și, de fiecare dată, credeam că nu va găsi soluții deosebite pentru a dezvolta în continuare compania.

Faptul că au optat pentru alegerea CEO-ului din cadrul companiei, ”nu înseamnă că noi, ceilalți doi acționari ne vom retrage”, a explicat Neculai Mihai, co-fondator FAN Courier. Rămânem în continuare în companie doar că ne dorim ca toate deciziile să treacă pe la o singură persoană și prin aceasta să simplificăm procesul de management, să introducem o suplețe mai mare la nivel operațional, a adăugat acesta.

Cifrele creșterii Fan Courier

  •  a depășit la finalul lui 2020 pragul de un miliard de lei cifră de afaceri
  • cu  peste 28% mai mare decât în anul anterior, ca efect al creșterii activității generate de pandemie
  • pentru 2021, compania ia în calcul două scenarii de consolidare a poziției în piață
  • volum de investiții de peste 20 de milioane de euro

”Noul CEO va face legătura între deciziile acționarilor și echipă, va asigura această suplețe dorită la nivel de management ”, a declarat, la rândul său, Felix Pătrășcanu, co-fondator al companiei.

Managementul FAN Courier își propune dezvoltarea în continuare a companiei și consolidarea poziției de lider în industria de curierat atât în România cât și în Europa Centrală și de Est, în următorii zece ani.

FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai. FAN Courier a devenit, în 2006, liderul pieței românești de curierat, poziție consolidată constant datorită investițiilor și serviciilor cu valoare adăugată noi, introduse permanent.

FAN Courier deservește cei peste 55.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 7.300 de angajati si colaboratori și a unei flote auto de peste 4.400 de autovehicule.

Autor

Citește și