O turistă și-a împărtășit pe rețelele de socializare experiența mai puțin pozitivă pe care a avut-o într-un complex bine cotat din zona Mamaia Nord – Năvodari.
Turista a făcut o „contra-recomandare” pentru cazarea în complexul din nordul litoralului românesc, unde a plătit 650 de lei (aproximativ 130 de euro) pe noapte. Aceasta a publicat mesajul pe un grup dedicat recenziilor privind serviciile HoReCa.
Clienta a reclamat starea în care a găsit apartamentul cu 1 dormitor și canapea extensibilă n living și chicinetă, aflat aproape de plajă și de zona selectă a litoralului românesc – care arată foarte bine în anunțul hotelierilor pe internet.
„De când am ajuns, ne-au dat apartamentul mai devreme de ora 14:00 pentru că terminase „curățenia”. Când ne-am instalat, în cădiță de duș am zărit nisip, pe jos dacă mergeai desculț la fel, era nisip mai peste tot”, povestește turista.
„Canapeaua și salteaua de la pat foooarte inconfortabile, la fel și pernele, care erau doar 3, în condițiile în care știau că noi suntem 4, dar am improvizat noi. Inițial a fost un parfum plăcut care după 2h a dispărut, urmat de un miros de spațiu închis și chiar urat, neplăcut. În baie multă umezeală și miros înțepător chiar dacă ușa a fost lăsată deschisă sau între-deschisă mai tot timpul”, le spune aceasta urmăritorilor grupului.
„La baie scurgerea din dus era blocată iar pe lângă dus se strângea multă apă după dușurile noastre, curățenie nu prea… La chicinetă scurgerea funcționa numai dacă scoteai sita, de unde venea un miros groaznic…Pe balcon un uscător de rufe în mare parte rupt și ruginit, nu era suficient pentru 4 persoane (ei încadrau apartamentul cu limita max de 4 adulți+1copil). Abia aștept să plec mâine dimineață… Noroc că nu am stat mult în camera, altfel era dezastru, cred că ne căutăm altă cazare cu siguranță dacă mai aveam 1-2 zile de stat…”, a conchis clienta, pe grupul de Facebook.