Un turist român își detaliază experiența total nesatisfăcătoare dintr-un hotel din Bulgaria, de unde a plecat chiar cu două zile mai devreme decât finalul sejurului pe care a plătit 2.200 de lei.
Turistul povestește cum, de acești bani, la hotelul din Bulgaria a primit mâncare necomestibilă, iar serviciile erau departe de a fi profesioniste.
„Amaris Hotel – Sunny Beach Din punctul meu de vedere, nu există un hotel mai prost decât acesta.
De la personal, la curățenie și nu în ultimul rând mâncarea, care este sub orice critică.
Nu pot spune că am avut așteptări extraordinare ( suma plătită a fost de 2200 lei, 2 adulți+un copil) dar nu ne așteptam la mâncare necomestibilă, veche ș.a
Mic dejun :
Salam,brânză,pâine,dulceață,cășcaval.
ZILNIC!!!
Prânz: Imitație de chiftele de pui, de care nu puteai să te atingi, iar dacă nu-ți plăceau la prânz, le mancai la cină cu un sos alb adăugat, extra sărat și făcut în bătaie de joc.
Tot la prânz era posibil să primești și niște paste, amestecate cu margarină cred, pe care de asemenea dacă nu le mancai, le primeai la cină sub formă de paste simple, care cel mai probabil fuseseră spălate sub un jet de apă.
Pește.. Pe care nu puteai să îl mănânci de asemenea.
Într-o zi am primit niște cartofi prăjiți care au fost acceptabili.
Există și o gustare, pe la ora 16:00,unde puteai să mănânci același lucru că la micul dejun.
Pot spune că am apreciat foarte mult pâinea, probabil singurul lucru proaspăt..
Că și locație relativ aproape de plajă…
Pe lângă piscină se făcea curățenie cu un mop, și culmea, apa ajungea cam tot în piscină🤷♀️
Sezlongurile/baldachinele erau „rezervate” cu un prosop de seară pentru a 2-a zi.
Băuturile și ele cu porția, dacă mai cereai un pahar de „ceva” deja te simțeai stânjenit din cauza privirilor pe care le primeai de la angajați.
Per total, am plecat cu 2 zile mai devreme pentru că nu am mai suportat.
Și probabil că am mai omis câteva minusuri…”, a scris turistul pe un grup de Facebook dedicat călătoriilor în Bulgaria.