„Țeapă” de 4.410 lei pentru 4 turiști care au închiriat un apartament din Mamaia Nord: „O mare bătaie de joc”
Experiențele din vacanță nu sunt mereu cele mai fericite, iar unii turiști își avertizează conaționalii cu privire la serviciile sau dotările nesatisfăcătoare din unitățile de cazare, atât din țară, cât și din străinătate. Au fost și cazuri fericite, când românii primesc mâncare diversificată, camere curate și parcare în fața hotelului inclusă în preț, care este decent la nivelul acestu sezon, dar mulți au fost nemulțumiți de servicii.
Apetitul românilor pentru vacanțe s-a dovedit maxim după ridicarea totală a restricțiilor din perioadele de urgență și alertă din cauza pandemiei de COVID-19, astfel că mulți și-au cumpărat pachete turistice, în România, dar și în afara granițelor, cu toate că prețurile au crescut.
În funcție de gradul de satisfacție, mulți recomandă sau, dimpotrivă, avertizează alți români să stea departe de unele hoteluri sau pensiuni unde și-au petrecut concediul.
„S-a plătit doar dormitul. În rest, dezinteres total”
Într-un astfel de caz nefericit, o turistă își exprimă nemulțumerea față de serviciile dintr-un „aparthotel”, pe un grup dedicat de de pe Facebook. Ea a postat câteva detalii pentru ca alții care vor intenționa să treacă pragul unitărții de cazare să știe la ce sa se aștepte.
Ea a plătit pentru sejut 630 lei / noapte x 7 nopți = 4.410 lei (intreg sejurul).
„Am făcut rezervarea în aprilie. Am achitat un avans de 25%. Am aflat mai târziu ca nu are parcare privata în complex, dar am trecut peste deși acest aspect nu fusese menționat la începutul conversației mele cu dna care administrează.
La ajungerea noastră acolo, ne-a cazat o alta d-ră, care se grăbea foarte tare. Cât sa achitam și sa plece. Mai auzisem afara pe o alta doamna care spunea ca ea vrea banii prima data, apoi sa vada turiștii locul, dar credeam ca nu va fi la fel și la noi. În a doua zi am vrut sa folosim fierul de călcat, era doar cutia goala.. Am vrut sa spălăm haine la mașina de spălat care în descriere este lăudată ca sporește confortul turiștilor. Nici aceasta nu funcționa. Am sunat inițial la d-ra care ne-a cazat care a zis „bine ca m-ați anunțat”. Atât! Am sunat la cealaltă doamna, la care făcusem rezervarea și care administrează. Am întrebat când vine cineva la curățenie? Mai fusesem cazați în apropiere și venea la 2 zile pt prosoape, așternuturi etc. Mi s-a spus ca ei sunt „aparthotel”. Și nu vine nimeni la curățenie, nu se schimba așternuturile, nu se aduc alte prosoape. Și am zis ca acest aspect nu a fost menționat de la început. Cu atât mai mult cu cât nu merge mașina de spălat, sa trimita fetele cu prosoape pt ca nu putem sa le folosim o săptămână pe aceleași. A zis ca trimite pe cineva sa vadă de mașină de spălat sau va trimite prosoape. Nu a făcut nimic. Nu i-a mai interesat nimic. Deci odată ce primesc banii, la revedere.. Nu ii mai interesează. Suma pt o noapte a fost 630 de lei.. La internet am cerut parola, mi-a dat-o greșită. Deci internet, pe date mobile, spălat prosoape cu mana, ca nu puteai sa le folosești 7 zile aceleași. La baie o hârtie igienica în prima zi pt 4 persoane timp de o săptămână și câte un plic de șampon. Fără sa mai menționez ca nu știu ce curățenie a fost făcută înainte, ca pe balcon ți se lipeau picioarele de praf, praf pe aragaz, mașina de spălat vase nu se putea folosi nici ea, deoarece mirosea îngrozitor. Cu alte cuvinte s-a plătit doar dormitul. În rest, dezinteres total.
Ai acces la spa-ul complexului unde mereu era o problema la jacuzzi, angajate care vorbesc urat etc. Trebuie sa te programezi de la anumite ore, desi tu, cazat fiind ai dreptul la toate serviciile complexului nu e asa, nu poți merge cand și cât vrei. Te programezi când au loc și o data pe zi. Am mai văzut un comentariu despre complex pe pagini de felul asta, ca e un dezinteres total.
Măcar cine se va caza la ei sau la alte persoane, care au apartamente în cadrul complexului, sa știe sa nu plătească tot de la început, pt ca altfel vor fi nevoiți sa stea cu toate neregulile, căci nu mai fac nimic pt tine și nu iti înapoiază banii.
Așadar o mare bătaie de joc.Mergi în complex renumit cum spun ei, lauda electronice și electrocasnice noi (poate au fost noi când au închiriat prima data și au pus anunțul), care lipsesc. La link se poate vedea cine administrează și ca nu scrie despre aparthotel sau alte detalii și nici nu ți le dau ei la început. Descoperi pe parcurs, când nu ai ce sa mai faci! Sa le fie rușine!”, a scris românca pe un grup de Facebook unde sunt împărtășite experiențe și publicate recenzii privind serviciile HoReCa.