Prima pagină » Economic » Macromex deschide în aprilie un centru logistic în Câmpia Turzii, după o investiție de 17 milioane de euro

Macromex deschide în aprilie un centru logistic în Câmpia Turzii, după o investiție de 17 milioane de euro

Macromex deschide în aprilie un centru logistic în Câmpia Turzii, după o investiție de 17 milioane de euro
Distribuitorul de produse congelate Macromex va pune în funcțiune în aprilie, la Câmpia Turzii, centrul logistic Edenia Distribution Center, denumit după cel mai important brand al său, pentru construcția căruia a investit 17 milioane euro.

„Edenia Distribution Center are ca scop principal stocarea și distribuirea în zona de nord-vest a produselor din portofoliul Macromex, inclusiv cele produse la fabrica de pâine congelată La Lorraine, aflată în același parc industrial. Centrul de distribuție (…) urmează să intre în funcțiune în luna aprilie a acestui an, după finalizarea perioadei de probe. Câmpia Turzii este un nod important cu conexiuni directe atât către zona de nord-vest a României, cât și către marile orașe din nord-vestul Europei. Această poziționare permite livrarea produselor în cele mai importante piețe din Europa în aproximativ 24 de ore”, se arată într-un comunicat al companiei.

Întreaga construcție are o suprafață de 6.900 metri pătrați, o capacitate de stocare de 17.000 paleți și este formată din mai multe zone: depozitul High-Bay, zona de depozitare pentru paleți, zona de picking, zona de triere și expediție paleți. În toate aceste spații se operează la o temperatură constantă de – 25°C.

Proiectul, început în primăvara anului trecut, a necesitat o investiție de 17 milioane euro, care a fost susținută atât din resurse proprii, cât și dintr-o finanțare acordată de BCR.

Potrivit sursei citate, peste 500 de oameni au fost implicați în procesul de construcție al complexului logistic din Câmpia Turzii și au fost create mai mult de 100 de locuri de muncă directe și indirecte.

Macromex este deținută de omul de afaceri Dan Minulescu și activează de 20 de ani pe segmentul produselor cu temperatură controlată. Compania are în portofoliu o serie de branduri proprii precum Edenia – produse congelate, La Strada – gelaterii, Corso – înghețată, Gruia, Azuris și Casa Gruia, dar și mărci partenere: La Lorraine, Dr. Oetker, President, Akadia, Philadelphia, Farm Frites și Mars.

Citește și