Magazinul va ocupa câte 400 metri pătrați din parterul și etajul 1 al centrului comercial și va cuprinde toate colecțiile, inclusiv pentru bărbați și copii. Potrivit datelor de pe siteul companiei, Mango deține 7 magazine în România, dintre care patru în București și câte unul în Constanța, Timișoara și Cluj.
„Deschiderea Mango face parte dintr-un plan extensiv al administrației Cocor menit să repună centrul comercial pe harta celor mai relevante destinații de shopping din București. Locația, dar și istoria clădirii, împreună cu o poziționare de nișă sunt principalele atuuri care vor fi exploatate de Cocor în acest demers”, se arată într-un comunicat al DTZ Echinox.
Primul pas în implementarea planului de repoziționare inițiat de Cocor a fost realizat prin deschiderea magazinului „flagship” Terranova (în decembrie 2012) și a supermarket-ului Billa (în octombrie 2013), demers care continuă cu Mango și urmează să fie definitivat prin atragerea unor noi ancore pe etajele superioare.
„În contextul pieței actuale, având în vedere discuțiile pe care le avem și cu alți retaileri importanți din piață, considerăm că centrul comercial Cocor are toate premisele să cunoască o dezvoltare solidă și să își atingă potențialul maxim în următorii ani”, a declarat președinte CA al Cocor, Florea Popescu.
Cocor mai include retaileri precum Steilmann, Yokko, PNK Casual și Guara, dar și Galeria Designerilor Români.
DTZ Echinox se ocupă din decembrie anul trecut de administrarea centrului comercial, dar și de servicii de consultanță strategică privind repoziționarea și închirierea.