„Tinerii sunt mai detașați de comÂpaÂnia pentru care lucrează și pun un accent mai mare pe propria persoană. Acesta este un lucru bun pentru ei, dar rău pentru companie”, a spus Adrian Stanciu.
În opinia sa, tinerii din generația Millennials își schimbă cu ușurință locul de muncă, iar jobul în sine pentru ei reÂpreÂzintă doar un instrument pentru a câștiga resurse necesare traiului. Prin urmare, angajatorii trebuie să abordeze meÂtode de recrutare directe și persoÂnaÂliÂzate pentru a identifica tineri cu poÂtenÂțial.
Spre exemplu, pentru recrutarea tiÂneÂrilor în domeniul serviciilor de exÂterÂnaÂlizare, unde angajatorii găsesc cu greu anÂgajați, șeful Smartree spune că reÂcruÂtaÂrea trebuie realizată în zone apropiate de cele în care aceste companii au sediul sau chiar direct în facultăți.
Angajatorii din piața locală se conÂfruntă cu probleme legate atât de reÂtenția angajaților, cât și de optimizarea proÂceselor de lucru, potrivit solicitărilor venite din partea clienților Smartree.
„Pentru a menține angajații cu poÂtențial, recomandarea mea este ca orÂgaÂniÂzațiile să se adapteze cerințelor lor, având în vedere că ei sunt mai puțin orientați către companie și mai mult către propria persoană. ComÂpaÂniile au început să ofere beÂneÂficii difeÂrite față de cele care se ofeÂreau în mod obișnuit, cum ar fi, spre exemÂplu, cursuri care nu au legătură cu buÂsinessul”.
Vor să le crească salariul repede
În ceea ce privește așteptările tinerilor care sunt la primul job, Adrian Stanciu spune că acestea nu sunt peste nivelul abilităților pe care le dețin, deși reprezentanții din piața muncii afirmă adesea acest lucru.
Citește în continuare în Ziarul Financiar.