Tazz by eMAG, o platformă de livrare rapidă pentru mâncare gătită din restaurante, produse alimentare, bunuri de larg consum şi produse diponibile în showroom-urile eMAG, face o mişcare rapidă în criză şi cooptează o parte din echipa Uber Eats, în frunte cu directorul de vânzări.
„Vrem să dezvoltăm accelerat business-ul Tazz by eMAG, astfel că îi aducem alături de noi pe cei mai buni, care au expertiza şi înţelegerea mediului volatil în care operăm, pentru a ne ajuta să atingem acest obiectiv. Dorim să le putem oferi în continuare clienţilor care comandau până acum pe Uber Eats un loc unde să găsească produsele lor favorite, astfel că aşteptăm să ni se alăture cât mai multe dintre restaurantele partenere ale Uber Eats. Cererea de înrolare pe platformă a restaurantelor din Bucureşti este deja foarte mare”, a spus Alin Şerban, CEO Tazz by eMAG, potrivit unui comunicat al companiei.
Şi McDonald’s se alătură astfel ofertei din Bucureşti, după prezenţa pe platformă în Timişoara, Cluj-Napoca, Arad, Brăila, Oradea, Iaşi, Alba Iulia, Baia Mare, Braşov, Constanţa, Deva, Ploieşti, Sibiu.
Până la finalul lunii iulie, Tazz by eMAG urmăreşte să mai atragă încă 300 de restaurante în Bucureşti.
În ultima lună, pe fondul pandemiei COVID-19, comenzile la Tazz by eMAG au fost de patru ori mai mari. Cea mai mare comandă a fost în valoare de 5.699 de lei.
Compania a implementat opţiuni de livrare care limitează interacţiunea dintre clienţii care comandă online şi curierii care livrează produsele.
Astfel, utilizatorii pot opta pentru „Livrare non-contact”, care presupune livrarea comenzii la uşă sau într-un loc specific menţionat de client în aplicaţie, urmând ca acesta să o ridice imediat ce este anunţat telefonic de efectuarea comenzii.
Uber Eats şi-a anunţat retragerea săptămâna trecută de pe mai multe pieţe, inclusiv din România.