Tehnologia dezvoltată de Dynamic Yield, un start-up israelian, are capacitatea de a schimba meniul în funcție de condițiile meteorologice, oră sau trafic.
Există informații conform cărora McDonald’s va plăti 300 de milioane de dolari pentru achiziționarea firmei.
De asemenea, recunoașterea plăcii de înmatriculare a vehiculelor va permite clienților care accesează restaurantele prin spațiile drive-through să beneficieze de comenzile obișnuite.
Tehnologia Dynamic Yield ar permite inteligenței artificiale să determine ce produse sunt promovate, de exemplu sugerând în mod automat înghețată McFlurry în zilele călduroase sau spunând clienților care dintre articole se dovedesc deja a fi populare la acel restaurant, în ziua respectivă.
Cele mai multe puncte de desfacere ale McDonald’s din Statele Unite sunt de tipul drive-through, permițând astfel lanțului de restaurante să implementeze noua tehnologie.
Scopul final a fost acela de a oferi o „experiență mult mai personalizată” și de a putea sugera elemente suplimentare bazate pe comenzile anterioare ale clienților, a spus directorul executiv al McDonald’s, Steve Easterbrook.
Dynamic Yield, cu sediul în Tel Aviv, a proiectat algoritmi care utilizează modelele de cumpărături și achizițiile anterioare pentru a sugera ce articole vor fi cumpărate în viitor și pentru a produce sisteme de învățare automată pentru alte firme, inclusiv Ikea, Office și William Hill.
Foto: Hepta