Prima pagină » Economic » Mega Image a ajuns la 300 de magazine, după ce a închis două unități și a deschis alte cinci

Mega Image a ajuns la 300 de magazine, după ce a închis două unități și a deschis alte cinci

Mega Image a ajuns la 300 de magazine, după ce a închis două unități și a deschis alte cinci
Retailerul Mega Image, parte a grupului belgian Delhaize, a ajuns la o rețea de 300 de magazine, după ce de la începutul lunii martie a deschis cinci magazine Shop&Go, dar a închis două unități în februarie.

Astfel, în 7 martie, Mega Image a deschis magazine Shop&Go pe Strada Ion Câmpineanu, Strada Porumbacu, Aleea Buhuși și Strada Foișorului. Vineri, 14 martie, retailerul va deschide o nouă unitate pe Bulevardul Camil Ressu, a 300-a rețelei. Suprafețele magazinelor variază între 80 și 96 metri pătrați și au o gamă de peste 2.000 de produse alimentare.

În luna februarie, Mega Image a închis două magazine de proximitate Shop&Go din zona Fundeni și zona Moșilor, neprofitabile pentru că se aflau foarte aproape de supermarketuri Mega Image, potrivit reprezentanților companiei.

Până la finalul lunii martie, Mega Image urmează să mai deschidă alte două magazine noi.

„Vom continua să fim aproape de comunitățile din cartierele din București, astfel încât să răspundem nevoilor clienților noștri”, a declarat, într-un comunicat, Xavier Piesvaux, director general al Mega Image.

Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanț de supermarketuri din România cu o rețea ce cuprinde în prezent 300 magazine în București, Constanța, Ploiești, Pitești, Brașov, Târgoviște și alte orașe, sub mărcile Mega Image (168), Shop&Go (131), AB COOL FOOD (1).

Potrivit unor prezentări ale Delhaize, veniturile grupului în România au crescut cu peste 35% în trimestrul al doilea al anului trecut și cu aproximativ 30% în trimestrul al treilea. În 2012, compania a obținut un profit net de 3,5 ori mai mare decât în 2011, de 46,7 milioane lei (10,5 milioane euro), la o cifră de afaceri cu 44% mai ridicată, de 1,75 miliarde lei (394 milioane euro).

Totodată, un raport al Consiliului Concureței situează Mega Image pe locul șapte în topul rețelelor moderne de retail, în funcție de vânzările din 2012, după Kaufland, Carrefour, Lidl, Real, Auchan și Penny&XXL și înaintea cora, Profi și Billa.

Citește și