„Nu suntem foarte prezenți în București, astfel că în următoarele luni vom deschide 3-4 magazine. Ne vom concentra (cu extinderea LaDoiPași, n.r.) pe principalele orașe ale țării, dar și pe zona rurală”, a spus directorul general al Metro România într-o conferință de presă, organizată în contextul deschiderii conferinței Metro Expo, dedicată clienților profesioniști.
SortimentațÃa va fi diferită în funcție de locația magazinelor, a precizat el.
„Soluția pentru București nu va fi aceeași în termeni de sortimentație a produselor cu cea din mediul rural”, a declarat Roudy.
Metro Cash&Carry România operează în România o rețea de 31 de magazine și a avut anul trecut vânzări ușor peste 900 de milioane de euro.
Potrivit unui raport al grupului german Metro, vânzările Metro Cash&Carry România au scăzut cu 7% în anul fiscal 2013/2014, respectiv octombrie 2013 – septembrie 2014, la 909 milioane euro, perioadă în care și-a redus numărul angajaților cu circa 400, la 4.931 persoane. În perioada octombrie 2012 – septembrie 2013, Metro Cash & Carry România a avut vânzări de 977 milioane euro.
LaDoiPași este un sistem de franciză care îmbină punctele forte ale comerțului tradițional – apropierea dintre proprietar și client – cu avantajele comerțului modern – imagine unitară, organizare modernă a magazinului, marketing și promovare, sortiment de produse optimizat, instruire pentru angajați, sprijin și consultanță.