Prima pagină » Economic » Metro Cash&Carry România, vânzări în scădere pentru anul fiscal 2013/2014

Metro Cash&Carry România, vânzări în scădere pentru anul fiscal 2013/2014

Metro Cash&Carry România, vânzări în scădere pentru anul fiscal 2013/2014
Metro Cash&Carry România, vânzări în scădere pentru anul fiscal 2013/2014

 

În perioada octombrie 2012 – septembrie 2013, Metro Cash & Carry România a avut vânzări de 977 milioane euro.

În raportul grupului german, Metro Cash&Carry România apare cu o rețea de 32 de magazine, dar între timp compania a închis magazinul Metro Punct din Pitești, astfel că retailerul mai deține 31 de unități, dintre care 26 cash&carry și cinci Punct. Compania mai operează și un magazin online de birotică.

Potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor Publice, cifra de afaceri a Metro Cash&Carry România s-a situat anul trecut la 4,73 miliarde lei (1,07 miliarde euro), în scădere cu 6% comparativ cu 2012, când a raportat 5,03 miliarde lei, iar profitul net s-a redus în 2013 cu 34%, la 43,6 milioane lei (9,8 milioane euro).

Grupul german Metro mai deține în România 4 hipermarketuri Real. Per total, numărul angajaților grupului german în România s-a redus în anul fiscal 2013/2014 cu 333 de persoane, la 6.262.

În 2012, grupul german a vândut 20 de magazine Real din România către retailerul francez Auchan, într-o tranzacție de 1,1 miliarde euro care a inclus și unitățile din Ucraina, Polonia și Rusia.

Metro controlează și rețeaua de magazine de proximitate „La Doi Pași”, deschise în franciză, care numără peste 600 de unități.

Citește și