Prima pagină » Economic » Metro și Penny Market fac angajări în mai multe orașe din țară. Care sunt posturile disponibile

Metro și Penny Market fac angajări în mai multe orașe din țară. Care sunt posturile disponibile

Metro și Penny Market fac angajări în mai multe orașe din țară. Care sunt posturile disponibile
Metro și Penny Market fac angajări în această perioadă. Se caută lucrători comerciali, casieri șifei de departamente și chiar inspectori regionali.

Metro face angajări în această perioadă la București. Printre posturile disponibile se numără șase job-uri de lucrători comerciali și casieri și unul de bucătar.

Cei care vor să aplice pentru postrurile de lucrător comercial și casier trebuie să aibă experiență în domeniul comerțului și să știe să opereze programele MS Office.

Persoanele care vor să aplice pentru postul de bucătar trebuie să aibă experiență în domeniu și să aibă cunoștințe de limba engleză. Ele trebuie să pregătească zilnic mâncărurile din rețetarul stabilit întreună cu echipa din Centrul de Gastronomie al Metro, să controleze termenele de expirare ale produselor existente în spațiul de lucru și să verifice material primă, potrivit ofertei de angajare.

Posturi de lucrători comerciali și casieri sunt disponibile și la Penny Market în Timișoara, Turda, Lugoj, Cluj-Napoca, Baia Mare și Alba Iulia. Se caută absolvenți de studii medii, cu „personalitate energetică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență”, care au experiență într-un post similar în magazine specilizate. Potrivit forumurilor de specialitate, salariul net pe care îl primește un angajat care ocupă această funcție este de 800 de lei, plus bonuri de masă.

Tot la Penny Market, există job-uri disponibile de șefi de secție pentru magazinele din Mangalia, Alba Iulia, Slatina, TImișoara și Sibiu. Candidații trebuie să fie absolvenți de studii superioare, cu cel puțin trei ani de experiență în domeniu, care au cunoștințe solide de Word și Excel. Cei care cunosc limba germană sau engleza vor avea un avantaj în fața angajatorului.

Se caută și un inspector pentru regiunea Transilvania și unul pentru zona București-Ilfov. „Candidatul ideal va avea abilități foarte bune de organizare, comunicare și lucru în echipă, un nivel ridicat de etică și integritate și va fi orientat spre atingerea rezultatelor”, se explică în oferta de angajare.

Persoanele care vor să aplice pentru aceste posturi trebuie să aibă cel puțin 3 ani experiență în activitatea de conducere, pe echipe mai mari de 10 persoane, experiență de cel puțin 4 ani în activitatea de comerț și bune cunoștințe de limba engleză. Acestea trebuie să știe să opereze programele MS Office și să aibă un permis de conducere categoria B. Cunoștințele de limba germană reprezintă un avantaj pentru candidați.

Citește și