Totul a început în 2015, când Millington a avut ideea de a produce autocolante care să le amintească șoferilor când le expiră asigurarea la mașină. Tatăl său i-a dat 2.000 de lire și l-a ajutat să pornească businessul, iar acesta a explodat pur și simplu. „A vândut și 1.000 de autocolante într-o zi”, povestește Howard Millington, explicând celor de la Daily Mail că nimeni nu se aștepta la succesul afacerii.
Până la sfârșitul anului, Harvey Millington a vândut peste 25.000 de autocolante și a decis, la îndrumarea tatălui său, să investească banii în teren. El a cumpărat 12.000 de metri pătrați în apropierea casei, plătind 40.000 de lire sterline.
Surpriza a venit însă în a doua parte a lui 2016, când un grup de investitori a început să cumpere terenul din apropiere; în cele din urmă, investitorii au bătut și la ușa lui Millington. „Nu știam cât o să ofere, dar când au spus că vor plăti 2 milioane de lire sterline mi-am dat seama că nu am cum să refuz oferta”, povestește tânărul de 14 ani.