În cele mai mari trei cluburi dintre acestea, încasările au fost de 14,3 mil. lei, iar în cel mai mare dintre cluburi numai duminică, 29 aprilie, au fost încasări de 1,28 mil. lei.
În acțiunea de control de anul trecut, sumele declarate în vacanța de 1 mai la trei cluburi monitorizate au fost de 1,2 mil. lei. În 2016 au fost șapte cluburi monitorizate cu sume fiscalizate totale de 441.000 de lei, iar în 2015 au fost nouă cluburi monitorizate, cu sume fiscalizate de 1,47 mil. lei, scrie Ziarul Financiar.
Toate aceste cluburi sunt doar în Mamaia. Conform surselor citate, cea mai scumpă sticlă de șampanie despre care mass-media a scris că s-ar fi vândut într-unul din cluburi cu 100.000 de euro ar fi fost de fapt o acțiune de marketing.
Încasările mai mari au fost determinate atât de faptul că vacanța a fost mai lungă anul acesta, cât și de presiunea mai mare exercitată de funcționarii ANAF, instituție care are ca misiune anul acesta să colecteze în plus la buget 40 de miliarde de lei față de 2017.