M.Incubator: Mediafax Group caută idei bune de business pentru a le transforma în afaceri profitabile

Publicat: 26 08. 2013, 15:36
Actualizat: 29 03. 2019, 16:02

Mediafax Group anunță lansarea unui program de sprijin și promovare pentru start-up-uri și antreprenori la începutul proiectului lor – M.incubator – care își propune să găsească proiecte cu potențial și să adauge la ele expertiza grupului, forța sa de marketing și, dacă e nevoie, inclusiv capital.

„Căutăm idei bune și proiecte în fază de start-up, pentru a le ajuta să ajungă mai devreme pe piață și mai repede sus, în atenția clienților și consumatorilor. Credem că în România sunt nenumărate exemple de vizionari și companii cu proiecte de business realiste și inovatoare, cărora le lipsește doar un partener puternic pentru a reuși. Pe ei îi așteptăm să se înscrie pe mincubator.ro„, spune Cosmin Ghinea, director de dezvoltare al Mediafax Group.

Orice start-up românesc poate aplica la M.incubator cu un proiect din domeniile: servicii, aplicații de mobil, e-commerce sau cu proiecte de conținut original. Este vorba de proiecte aflate la început de drum, adresate pieței românești, dar sunt luate în calcul și relansări care propun o nouă abordare a pieței sau produse noi cu potențial de dezvoltare, inclusiv pe piața internațională. Se caută oameni capabili să convingă, buni vânzători, proiecte și formate de content original, servicii care pot cuceri piața locală sau globală.

„Echipa Mediafax Group oferă celor implicați un sediu în cadrul companiei, de unde vor putea lucra, publicitate (clienții rețelei de media numarul 1 din România, vor deveni și clienții partenerilor M.incubator), resurse IT (servere, hosting, software), capital și soluții”, spune Cosmin Ghinea. La acestea se adaugă consultanța de afaceri, studii și cercetari de piață, pentru ca antreprenorii să se poată concentra la viziunea lor, totul pentru a transforma aceste proiecte în business-uri profitabile.

Parteneriatul include de la bun început o participare a Grupului Mediafax, ca acționar, în aceste proiecte. În același timp, încă din stadiul negocierilor se va stabili un calendar al partenerului, care poate include chiar și opțiunea de redobândire a întregului pachet de acțiuni de către antreprenor.

Cei interesați se pot înscrie pe site-ul www.mincubator.ro. Întreg procesul de decizie a parteneriatului este gândit să dureze maxim două luni.

Mediafax Group este compania ce furnizează, prin intermediul mai multor platforme, cel mai diversificat conținut media de pe piața din România, destinat atât companiilor, cât și utilizatorilor finali. Cu un portofoliu ce cuprinde cel mai mare număr de branduri lider de piață, Mediafax Group oferă conținut de interes general și informații specializate având ca public milioane de consumatori de presă scrisă și online.

În ceea ce privește publicitatea online, Mediafax Group SA gestionează spațiile publicitare a peste 40 de site-uri, cu un portofoliu din care fac parte brand-uri lider în categoria lor și care acoperă cele mai diverse domenii de interes, de la business la entertainment. La acestea lucrează oameni specializați, cu experiență dobândită în timp din proiectele în care au fost implicați. Acești oameni vor oferi consultanță, studii și cercetari de piață, pentru ca evoluția start-up-urilor implicate în programul M.incubator sa fie una pozitivă și pentru a transforma aceste proiecte în business-uri profitabile.

Cei interesați să aplice pot intra în programul M.incubator, completând formularul de aplicare de pe site-ul dedicat, cu ajutorul căruia pot adresa și alte întrebări punctuale, pe care le pot discuta ulterior la o eventuală întâlnire. Cei care încă nu sunt deciși să aplice pot intra pe homepage-ul incubatorului pentru a folosi formularul de contact. Mai multe detalii privind proiectul M.incubator pot fi găsite în pagina dedicată: http://www.mincubator.ro/.