Ministerul Turismului anunță că până în acest moment nu au fost depuse sesizări din partea turiștilor români care au contractat servicii de la Thomas Cook

Publicat: 24 09. 2019, 18:04

Ministerul Turismului a anunțat că nu au existat sesizări din partea turiștilor români care au contractat servicii sau pachete turistice de la Thomas Cook depuse la sediul instituției sau la Ministerul Afacerilor Externe și ANAT

„Ministrul Turismului, Bogdan Trif, a cerut încă de ieri reprezentanților ANAT o situație exactă a turiștilor români care au contractat servicii turistice de la tour operatorul Thomas Cook. Din datele prezentate în cadrul Grupului de Lucru constituit la nivelul Ministerului Turismului, nu rezultă faptul că, la ora actuală, ar exista cetățeni români aflați în dificultate astfel încât să necesite repatrierea. De asemenea, ministrul Turismului a cerut, printr-o adresă oficială, tuturor agențiilor de turism din România să raporteze la Minister situația exactă a tuturor turiștilor care au achiziționat pachete sau servicii turistice de la tour operatorul Thomas Cook”, spun reprezentanții ministerului.

Thomas Cook, cea mai veche agenție de turism din lume, cu o istorie de 178 de ani, a intrat în faliment. Falimentul Thomas Cook a dat startul celui mai mare proces de repatriere pe timp de pace din istoria modernă a Marii Britanii prin care peste 150.000 de turiști vor fi aduși acasă. Compania a confirmat pentru CNN că are 600.000 de clienți în vacanță, inclusiv cei 150.000 din Marea Britanie.

Thomas Cook a revenit pe piața din România prin brandul Neckermann în anul 2012, după ce în 2006 s-a retras de pe piața locală. Neckermann are parteneri locali precum Eximtur, Happy Tour, Holiday Office, Paralela 45, TUI Travel Center, Perfect Tour, Aerotravel, GO Travel și alții.