„Avem anumite tiplogii de companii în România. Sunt unele care vin și lucrează și se mobilizează, iar altele care se duc mai mult pe claim-uri, pe studiatul clauzelor din contractele de execuție, nu prea sunt serioase. Am și spus, de la începutul mondatului că voi sta pe șantiere. O să vedeți, că acolo unde progresul fizic nu există, cu siguranță, vom rezilia contracte”, a afirmat Răzvan Cuc, miercuri seara, într-o emisiune la TVR 1.
Joi, ministrul Transporturilor va vizita Sebeș – Tursa, lotul 1 și lotul 2. De asemenea, în fiecare weekend, va avea o informare.
„Deja am ridicat dronele. Se filmează pe șantiere, ca să prezentăm românilor stadiul lucrărilor, ca să se vadă exact care sunt constructorii serioși și cei neserioși. Acolo unde nu văd că, până într-un termen rezonabil, undeva în luna mai nu s-a avansat din punct de vedere a stadiului fizic, cu siguranță, voi rezilia contracte”, a mai spus Cuc.
Ministrul Transporturilor a menționat că pe perioada primului mandat, ianuarie – octombrie 2017, au fost finalizați 15 kilometri de autostradă, 9 kilometri din Gilău – Nădășelu și a scos la licitație podul peste Someș, pentru a crea legătura cu restul Autostrăzii Transilvania, iar la finele anului 2017 erau gata lucrările la loturile 3 și 4 din Sebeș-Turda, care au fost inaugurate în 2018.
La Pitești – Craiova a fost o problemă legată de contestații, conform sursei citate – au fost scoase la licitație patru loturi, dintre care pentru două au fost semnate contractele, iar pentru altele două nu au fost semnate și a câștigat contestația o firmă care nu a participat la licitație.