Prima pagină » Economic » Modă și sport. Prada și Adidas anunță un parteneriat, iar pimele produse vor fi lansate în decembrie

Modă și sport. Prada și Adidas anunță un parteneriat, iar pimele produse vor fi lansate în decembrie

Modă și sport. Prada și Adidas anunță un parteneriat, iar pimele produse vor fi lansate în decembrie
Casa de modă Prada și producătorul de articole sportive Adidas au anunțat o alianță la finele acestei săptămâni, menită să combine expertiza Adidas în sport cu abilitatea Prada în materie de piele și lux, anunță quartz.com.

Primele produse din colaborare vor fi două ediții limitate de pantofi de sport Prada în stilul Adidas, lansate în decembrie.

Acordul îi pune pe Prada și Adidas în situația de a valorifica liniile estompate de demarcație dintre lumea luxului și alte tărâmuri ale modei, în special îmbrăcămintea sport sau de stradă. Pentru Prada, este o oportunitate de a-și extinde oferta în zonele casual și sport, pentru a atrage noi clienți. Adidas, care a mai colaborat cu designeri, își consolidează imaginea ca fiind un brand creativ.

Articole precum pantofii și îmbrăcămintea sport au ajutat în ultima vreme Prada, o companie construită în mare parte pe articole de piele de înaltă calitate. Compania s-a luptat în ultimii ani, perioadă în care părea să ignore intrarea luxului în zona pantofilor sport și hainelor casual, spre deosebire de marii săi rivali. În teorie, ar fi trebuit să fie perfect poziționată pentru schimbare, întrucât a fost printre primele mărci de lux care a furnizat pantofi sport în 1996. În anul următor, a debutat Linea Rossa, o linie de îmbrăcăminte sportivă specializată. Însă, în cele din urmă, a scos Linea Rossa din magazine în 2010 și și-a menținut atenția asupra produselor precum gențile pentru a conduce vânzările.

Anul trecut, a început să prezinte semne de transformare și a anunțat relansarea Linea Rossa, în parteneriat cu Highsnobiety.

Între timp, Adidas colaborat cu unii dintre cei mai importanți designeri de modă, inclusiv Raf Simons, Rick Owens și Stella McCartney, pentru a-și păstra aerul „cool” din ultimii câțiva ani. Produsele au fost lansate în ediții limitate, dar a permis Adidas să atragă mai mult decât publicul sportiv.

 

Citește și