NBC Universal numește un nou șef la conducerea operațiunilor TV din Europa Centrală, inclusiv România

Publicat: 25 11. 2013, 12:20
Actualizat: 27 03. 2019, 13:44
Jo Sherlock a fost numită în poziția nou creată de Vice President, Commercial, Emerging Markets al Universal Networks International, având responsabilitatea extinderii în Europa Centrală (inclusiv România) a televiziunilor din portofoliul NBCUniversal, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Jo Sherlock a fost numită în poziția nou creată de Vice President, Commercial, Emerging Markets al Universal Networks International, având responsabilitatea extinderii în Europa Centrală (inclusiv România) a televiziunilor din portofoliul NBCUniversal, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Anunțul a fost făcut, luni, de Colin McLeod, Managing Director, Emerging Markets, al Universal Networks International.

Din noua funcție, Jo Sherlock i se subordonează lui Colin McLeod.

Ea se va ocupa de creșterea portofoliului NBCUniversal în Africa, Benelux, Europa Centrală și Scandinavia, respectiv de extinderea în regiune a televiziunilor pay-TV (cu plată, n.r.) deținute de această companie.

Stabilită la Londra, Jo Sherlock va coordona dezvoltarea comercială a brandurilor Universal Networks International și va avea ca scop creșterea distribuției televiziunilor companiei și atingerea obiectivelor în ceea ce privește vânzarea de publicitate în regiune.

„Îi urăm bun-venit lui Jo în echipă. Experiența sa bogată ne va aduce mari beneficii în ceea ce privește alinierea strategiei de distribuție cu cea a vânzărilor de publicitate și creșterea oportunităților de dezvoltare într-o piață cu o evoluție rapidă – piețele emergente”, a declarat Colin McLeod.

La rândul său, Jo Sherlock a spus: „Alăturarea mea echipei Emerging Markets a Universal Networks International este o oportunitate excelentă de a dezvolta, în continuare, portofoliul de televiziuni internaționale de calitate”.

Înainte de a se alătura Universal Networks International (UNI), Jo Sherlock a fost Business Development Negotiator pentru BT (grup de televiziuni din Marea Britanie și Irlanda, n.r.), unde a coordonat negocierile de distribuție a televiziunilor din portofoliul de canale BT Sport. A ocupat, de asemenea, poziții de senior sales și business development în cadrul Miramax, BT, The Walt Disney Company și Bloomberg. Și-a început cariera la Viacom și are o diplomă în Limbi Străine Moderne, fiind absolventă a Universității Durham.

Potrivit comunicatului, „numirea lui Jo Sherlock în această poziție este încă un pas important din cadrul dezvoltării portofoliului UNI în zona Emerging Markets”. Universal Channel, brandul-cheie al companiei, a trecut recent printr-un proces de reîmprospătare în toate teritoriile. În Croația a început și vânzarea de publicitate. Totodată, televiziunea 13th Street din Polonia a devenit 13 Ulica, iar brandul Telemundo se bucură de succes în 48 de țări din Africa. Dezvoltarea UNI continuă cu lansarea, în curând, a televizunilor sale pe platforma Canal Digitaal din Olanda și Skylink din Republica Cehă.

Universal Networks International, divizia globală de canale a NBCUniversal furnizează conținut și banduri pentru peste 176 de țări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latină și Asia Pacific. Portofoliul UNI include televiziunile Universal Channel, Syfy, 13th Street Universal, Studio Universal, E! Entertainment Television, The Style Network, DIVA Universal, Telemundo și Golf Channel. Universal Networks International reprezintă și televiziunea Movies 24.

NBCUniversal News Group operează și CNBC și NBC News la nivel internațional.

Universal Networks International este parte a NBCUniversal, una dintre cele mai mari companii de media și divertisment din lume. NBCUniversal este deținută de Comcast Corporation.