Noul catalog Business Magazin – 200 cele mai puternice femei din business se lansează luni
Cele 200 de femei prezentate în catalog au vârste cuprinse între 27 și 77 de ani și se pot lăuda cu evoluții spectaculoase în carieră, eforturile lor concretizându-se în afaceri construite sau ridicate la ordinul milioanelor de euro. Doamnele alese de Business Magazin au reușit să se impună în sectoare puternice ale economiei românești, de la servicii financiare și tehnologie la industrie și consum.
Pentru a realiza acest catalog, echipa Business Magazin a luat în calcul o serie de criterii de selecție: valoarea afacerii, notorietatea, gradul de implicare socială și polivalența (colaborarea cu școli, cariera academică, cărți scrise).
„Lista cu cele 200 de doamne este finalul unui proces de deliberare, care a presupus nu numai prezentarea unor nume care contează cu adevărat în business-ul local, dar și realizarea unui pariu cu viitorul. Multe dintre doamnele apărute în edițiile trecute ale catalogului au devenit expatriate, fiind promovate în afara țării, multe antreprenoare au depășit etapa romantică a business-ului și au devenit femei de afaceri în toată puterea cuvântului, la fel cum multe dintre ele au reușit să păstreze business-ul în formă, în forță și acordat cu piața”, a explicat Iuliana Roibu, redactor-șef adjunct Business Magazin.
Potrivit analizei echipei săptămânalului de business, numărul femeilor din mediul de afaceri românesc este tot mai mare de la an la an, iar notorietatea și aprecierea de care se bucură nu sunt altceva decât recunoașterea valorii la purtător, un simbol sprijinit constant de Business Magazin.
Catalogul este oferit gratuit abonaților Business Magazin. De asemenea, el poate fi comandat online de pe businessmagazin.ro, la prețul de 50 de lei / exemplar.
200 cele mai puternice femei din business a apărut pe piață alături de cea mai recentă ediție a săptămânalului Business Magazin, care prezintă într-un cover story special misterele dobânzii de 8.000%. Cititorii pot afla și povestea antreprenorului din fruntea unui milion de microbiști și strategia de a ajunge la 100 de milioane de euro în doi ani.