O antreprenoare din SUA a strâns 1.000 de dolari și s-a gândit să deschidă o afacere. Astăzi, câștigă 240.000 de dolari pe an

Publicat: 15 06. 2015, 18:41

„Am avut mereu mici afaceri, pe care le-am desfășurat pe lângă jobul full time”, a declarat femeia în vârstă de 39 de ani. „M-am gândit să devin antreprenor cu normă întreagă”.

Andreea a decis să lanseze o companie de tricouri, folosindu-se de economiile ei: 1.000 de dolari. Pe parcursul înființării afacerii sale, a parcurs numeroase etape. „Am învățat din mers”, a spus aceasta.

Ayers a comandat primele 96 de tricouri în patru culori, apoi le-a imprimat în Denver și a înființat un site pe Etsy în aprilie 2007, unde vindea produsele cu 28 dolari bucata.

Comenzile au început să vină încă din prima lună și a avut o nouă idee. Mai exact, la un curs de yoga, Andreea a văzut că instructorul purta un tricou cu mesajul „Fii prezent”.

„M-am gândit că tricoul este foarte inspirațional”, și-a amintit ea. „M-am gândit că aș putea să vând tricourile sălilor de yoga”.

Antreprenoarea a adunat o listă cu 3.000 de săli de yoga din SUA și numele proprietarilor, cărora le-a dat email. Tricourile cumpărate cu 8 dolari le-a vândut cu 14 dolari și amatorii de yoga au fost încântați.

În primul an, a câștigat 124.000 dolari, iar în următorul, 160.000 de dolari. În februarie 2011, și-a vândut afacerea, fiind însărcinată cu al treilea copil.

În aprilie 2011, a devenit consultant pentru cinci clienți business, pentru 500 de dolari pe lună, pe care i-a învățat cum să-și lanseze propriile afaceri. Treptat, le-a povestit celor interesați cum a demarat afacerea cu tricouri și a adunat o audiență frumoasă, pe care a instruit-o cu 47 de dolari pe curs. 50 din cele 200 de persoane de pe lista sa s-au înscris în programul Andreei.

În 2012, a vândut un curs mai extins, de șase săptămâni, cu 800 de dolari și a avut 60 de cursanți, creând clipuri video și profitând de pe urma marketingului afiliat.

Mai mult, aceasta a devenit speaker în cadrul conferințelor de business pentru 200-10.000 dolari. Antreprenoarea lucrează 25 de ore pe săptămână și are un asistent, un designer, un copywriter și un producător video care o ajută. În ultimii ani, veniturile sale anuale din business au ajuns la 240.000 de dolari/an și lunar merge acasă cu 10.000 dolari lunar, scrie Business Insider.