Prima pagină » Economic » O companie din România, afaceri de 20 de milioane de euro pe an cu un produs banal, dar folosit în zeci de mii de firme

O companie din România, afaceri de 20 de milioane de euro pe an cu un produs banal, dar folosit în zeci de mii de firme

O companie din România, afaceri de 20 de milioane de euro pe an cu un produs banal, dar folosit în zeci de mii de firme
Mai multepe gandul.info

Potrivit unui comunicat al Sunimprof Rottaprint transmis, marți, pentru anul 2018, reprezentanții companiei estimează o creștere de 10% a afacerilor.

„Sunimprof Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive din România, a raportat în 2017 o cifră de afaceri de peste 19,8 milioane de euro, în creștere cu 21% față de anul precedent și investiții în tehnologie și software de 2 milioane de euro. Compania se menține pe un trend ascendent și în primele trei luni ale anului 2018, înregistrând o creștere de 7% față de aceeași perioadă a anului trecut. Pentru 2018, reprezentanții companiei estimează o creștere de 10% a afacerilor”, se arată în comunicat.

Reprezentanții companiei au menționat că exporturile au reprezentat 24% din totalul cifrei de afaceri înregistrată în 2017, cu livrări în 14 țări din Europa, Asia și SUA, numărul de clienți crescând cu circa 10% în 2017 față de anul precedent.

Din anul 2013, Sunimprof Rottaprint a dezvoltat un plan major de investiții, propunându-și să investească până în 2021 aproximativ 18 milioane de euro în tehnologie și software, având ca obiective îmbunătățirea fluxului de lucru, a calității produselor, dar și introducerea unor produse noi în linia de producție.

„În activitatea noastră, îmbinăm tehnologia de ultimă oră cu experiența de peste 27 de ani în industrie, pentru a oferi cele mai bune produse clienților noștri. De aceea, din 2013 și până în 2021 ne-am propus să investim anual în funcție de strategia de dezvoltare a business-ului. În 2018 vom implementa un nou sistem ERP customizat în domeniul tipografiilor, care ne va permite să îmbunătățim fluxurile interne și să le automatizăm pe unele dintre acestea”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint.

Cele mai solicitate produse din oferta Sunimprof Rottaprint sunt etichetele imprimate și capacele de iaurt, având o pondere de 65% din totalul comenzilor.

În topul industriilor care au solicitat serviciile companiei în 2017, industria prelucrătoare conduce clasamentul cu un procent de 69%. În ceea ce privește sectoarele de activitate, 38% dintre clienți provin din domenii precum fabricarea produselor lactate și a brânzeturilor, fabricarea produselor din carne (inclusiv carne de pasăre), prelucrarea și conservarea cărnii, producția de băuturi răcoritoare nealcoolice, producția de ape minerale și alte ape îmbuteliate, fabricarea pâinii, a prăjiturilor și a produselor de patiserie.

Sunimprof Rottaprint este cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive din România. Cu o experiență de 27 ani, compania cu sediul în comuna Apahida, județul Cluj, deține în prezent 4 centre logistice în România: Timișoara, Brașov, Ilfov, Pașcani și 2 centre logistice în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 250 de angajați.

Citește și