Compania Careless Beauty are un contract cu un distribuitor și cu un cabinet de estetică din Cipru și participă la congrese internaÂționale pentru a găsi și alți parteneri, potrivit Ziarului Financiar.
„Bazele acestei afaceri au fost puse de mama mea acum mai bine de două decenii. Cea mai mare parte a vieții ea și-a petrecut-o în zona rurală și atunci a devenit pasionată de plante. Încă de când era copil făcea împreună cu mama sa creme în casă”, spune Adriana Oancea, de profesie farmacist-estetician, implicată astăzi în businessul familiei. Astfel, fondatoarea Careless Beauty a ajuns să studieze singură proprietățile plantelor, iar apoi a făcut studii de specialitate – Facultatea de Chimie – care au ajutat-o să dezvolte propria rețetă de măști de gomaj și de loțiune tonică.
Ulterior numărul produselor dezvoltate a crescut – ajungând astăzi la 32 -, iar Carreless Beauty și-a înregistrat la OSIM brandul și rețetele.
„Astăzi avem cinci game de produse pentru ten și o gamă de produse corporate, în total 32 de produse pe care le vindem atât online pe site-ul propriu, cât și în cele două cabinete proprii și în 12 din țară”, adaugă Adriana Oancea.„Următorul pas pentru noi în afară de export este să intrăm în farmaciile din RoÂmânia.”
Ea spune că toate proÂdusele sunt realizate din ingreÂdiente naturale, din culturile proprii de plante.
Familia Oancea deține 4 hectare de teren în Constanța și alte 4 hectare în zona Nehoiu, pe care le cultivă cu cătină, lavandă, iasomie, nalbă, toporași sau ghiocei.
„Tot businessul este unul de familie, în prezent fiind implicați nouă oameni, opt în Constanța și eu în București. Am decis să ne extindem în Capitală acum un an și jumătate când am deschis și cabinetul propriu în zona Universitate.”
Aici, compania folosește doar produsele proprii, iar procesele sunt manuale, fără a fi implicată nicio aparatură specializată. „Și salteaua este din plante.”
În total, sub brandul Careless Beauty sunt produse anual câteva mii de produse care au prețuri între 63 și 120 de lei. Tratamentele faciale în saloanele companiei costă între 220 și 360 de lei. „Suntem un produs de nișă, de aceea nu avem planuri să ne extindem producția la scară mare.”
Brandul Careless Beauty este operat de două companii – Dan-Elis și Tibster – cu afaceri cumulate anul trecut de 220.000 de lei, în stagnare față de anul anterior.