O româncă de 30 de ani are ambiția să deschidă 100 de noi magazine de modă în trei ani: ce BRANDURI vinde

Publicat: 10 03. 2015, 15:48

Alina Bistreanu, care ocupă poziția de 
director general LPP România Fashion, intenționează să deschidă în România 100 de noi magazine în următorii trei ani, pe lângă cele 11 existente, scrie Business Magazin.

LPP are în România 150 de angajați, iar până la sfârșitul anului numărul acestora se va tripla, spune Alina Bistreanu.

Cifra de afaceri previzionată pentru LPP România Fashion pentru 2015 depășește 25 de milioane de euro, dar atingerea acestei valori se leagă strâns de deschiderea spațiilor planificate, spune șeful operațiunilor locale ale retailerului polonez de modă. 

Pe termen lung, Alina Bistreanu se vede în poziția de antreprenor, cel mai probabil tot în domeniul modei, idee cu care cochetează de câțiva ani, dar, completează ea, „cu siguranță în următorii cinci ani voi rămâne la LPP, unde am încă multe de construit”.

Retailerul polonez de modă LPP Fashion are pe piața locală brandurile Cropp Town, House și Reserved. În 2013 a obținut în România afaceri de 6,5 milioane de euro, potrivit ZF.

Citește integral articolul pe Business Magazin