Prima pagină » Economic » O româncă de 37 de ani va moșteni cea mai mare afacere din Câmpina, cu sute de angajați și rulaj de 50 de milioane de euro

O româncă de 37 de ani va moșteni cea mai mare afacere din Câmpina, cu sute de angajați și rulaj de 50 de milioane de euro

O româncă de 37 de ani va moșteni cea mai mare afacere din Câmpina, cu sute de angajați și rulaj de 50 de milioane de euro
Adina Ionescu se ocupă de la Câmpina, alături de fratele său, Adrian Rizea, de afacerile anuale de 50 de milioane de euro ale producătorului de mobilă Lemet și ale magazinelor Lem''s.

Adina Ionescu, 36 de ani, este directorul departamentului de dezvoltare durabilă al Lemet și cea care a reușit inițierea și atragerea primelor fonduri europene pentru companie. Deși a profesat inițial ca medic, Adina Ionescu a ales să se implice în afacerea de familie care tocmai prindea contur, scrie Business Magazin.

„Odată cu compania s-a născut și adultul din mine. Niciodată n-am avut altă opțiune. Și dacă o să am, va fi ca și cum ar trebui să rup din mine o bucată mare. Oricum, a fost foarte natural pentru că inițial mi-am făcut meseria, adică medicină de întreprindere”, spune Adina Ionescu.

În prezent, ea este responsabilă de protecția mediului, securitate și sănătate în muncă, de managementul de sistem integrat, dar are în gestiune și coordonarea activității de obținere a fondurilor nerambursabile.

Deși nu se gândește să își scoată tatăl din afacere, crede că într-o zi va fi pregătită pentru o responsabilitate mai mare: „Nu e cazul în viitorul apropiat. Însă te gândești să preiei afacerea când șeful dă semne că vrea să se lase și când tu dai semne că ești pregătit să conduci. Nu e cazul nici pentru una, nici pentru alta. El mai are multe de predat, eu multe de învățat”.

Lemet este unul dintre marii producători de mobilă din țară, însă operează și o rețea de magazine sub brandul Lem”s, pe care a început să o dezvolte în 2008, în momentul în care criza începea să se facă simțită în țară. Lemet este unul dintre puținii producători care s-au încumetat să se extindă în ultimii ani, iar în prezent șapte dintre magazinele din rețeaua Lem”s sunt proprii, restul fiind francize.

Citește și