Aceata este doar ultima dintr-un lung șir de zile fericite pentru Nintendo,de la lansarea jocului de realitate augmentată. Acțiunile companiei au crescut cu 120%, din 6 iulie și până acum, adugând la valoarea de piață a fabricantului jocului încă 23 miliarde de dolari.
„Greutatea” companiei a ajuns acum la 42,5 miliarde de dolari și a rușit să depășească giganții industriei eletrotehnice japoneze Sony, canon, Panasonic, sau Toshiba.
Pokemon Go a făcut cu adevarat furori ajungând în vârful topului celor mai descarcate aplicații gratuite descărcate pe Android sau App Store. Investitorii speră ca Nintendo să poată introduce în curând plata pentru achiziționarea de diverse facilități pentru joc. Acesta este un model de afacere folosit de mulți dezvolatatori pentru jocurile de pe telefoanele mobile. Aceștia lansează jocul gratuit pentru a atrage jucătorii apoi vinde elemente suplimentare pentru a îmbunătăți jocul și obțin astfel venituri mai mari.
Imensa popularitate a jocului ar putea face și ca oamenii care nu au fost familiarizați cu produsele Nintendo să se decidă să cumpere mai multe produse ale firmei japoneze.
Astfel dublarea prețului unei acțiuni Nintendo în doar două săptămâni va depăși pragul unei simple speculații bursiere dacă Pokemon 2.0 se va transforma în mult mai mult decât r un moft.