Prima pagină » Economic » Obiceiurile proaste care îți DISTRUG CARIERA

Obiceiurile proaste care îți DISTRUG CARIERA

Pentru aceia care se întreabă de ce nu avansează mai repede în carieră, de ce sunt ocoliți atunci când vine vorba de mărirea salariului sau de proiecte importante, Business Insider oferă opt posibile explicații:

Pentru aceia care se întreabă de ce nu avansează mai repede în carieră, de ce sunt ocoliți atunci când vine vorba de mărirea salariului sau de proiecte importante, Business Insider oferă opt posibile explicații:

Nu îți promovezi munca

Munca ta poate fi fantastică, dar, dacă nimeni nu știe de ea , nu îți vor crește reputația, salariul sau oportunitățile de avansare. Asigură-te că șeful tău știe despre realizările tale, indiferent de condițiile în care le-ai realizat, scriu jurnaliștii americani.

Intri în defensivă

Intrarea în defensivă atunci când primești un feedback  negativ pentru munca ta ar putea însemna o lovitură mortală pentru carieră. Mulți oameni renunță, pur și simplu, să mai interacționeze cu persoanele care manifestă tendințe defensive. Astfel, ai putea fi ocolit de colegii de muncă, iar șeful ar putea să renunțe să îți mai spună cum să te perfecționezi, explică sursa.

Luarea deciziilor în grabă

Deciziile impulsive nu își au rostul, indiferent dacă șeful a spus ceva care nu îți place sau dacă apare o nouă ofertă de muncă. Deciziile pe care le iei în privința muncii tale au legături puternice cu portofelul tău, cu reputația și cu traiul zilnic.

Să nu fii insistent

Ai putea crede că dacă nu faci valuri ar fi o metodă foarte bună de a evolua profesional, însă, a fi rezervat te poate răni mai mult. Dacă tu consideri că o decizie este greșită sau un proiect conduce la dezastru sau că, pur și simplu, meriți o mărire de salariu, managerii buni vor dori să le vorbești despre asta. Există o diferență între a vorbi și a fi insuportabil de insistent, sublinează Insider. Desigur, cheia succesului este să îți exprimi opiniile în mod profesionist.

Ești prea nemulțumit

Dacă te vei plânge mereu de noile proiecte, politicile companiei și de cât de mult îi ia IT-ului să rezolve problema cu rețeaua, probabil vei crea o atmosferă nu tocmai plăcută în jurul tău și vei fi considerat ca având o atitudine rea.

Minciuna

Dacă ești prins cu minciuna, fie ea mică ori ușor de dovedit, îți vei distruge credibilitatea și nu vei scăpa niciodată de ea. Poți să fii cel mai corect om în următorii trei ani, însă vei rămâne întotdeauna în mintea oamenilor drept o persoană care minte și în care nu se poate avea încredere.

Ești dezorganizat

Este foarte important să faci ceea ce ai promis, indiferent că este vorba de a da mai departe documentul pe care l-ai anunțat în ședință sau a termina un proiect la timp. Dacă o vei face, oamenii te vor considera drept cineva în care ei pot avea încredere. Dacă nu, vor considera că nu ești capabil să te ții de cuvânt.

Nu te pui la punct cu inovațiile tehnologice

Indiferent de cât de confortabil îți este să faci lucrurile zi de zi fără a avea nevoie să te pui la punct cu ultimele noutăți tehnologice, în curând vei fi întrecut de colegii care sunt receptivi la schimbări.

Autor

Citește și