Ofertele companiilor de Black Friday. Cine oferă cele mai mari reduceri
Principala zi a evenimentului de cumpărături este vineri 15 noiembrie. Care sunt ofertele companiilor?
eMAG, care a lansat în 2011 evenimentul de cumpărături online Black Friday, a prezentat, pe lângă alte surprize, un Ferrari care costă mai puțin cu 45.000 de euro, conform anunțului de marți al directorului companiei, Iulian Stanciu. El a precizat că 3,5 milioane de produse vor fi la promoție în 15 noiembrie, informând totodată că negocierile pentru acest eveniment au început în urmă cu 10 luni la compania eMAG.
„70% dintre comenzi vor fi livrate în primele cinci zile, firmele de curierat vor lucra non-stop”, a spus CEO-ul eMAG.
Alte surprize care vor apărea în oferta magazinului online vor fi mașinile, diverse servicii – închirieri mașini, taxi sau car sharing, bilete de avion, bilete la evenimente muzicale sau sportive, zbouri cu balonul sau jocuri de golf, excursii, dar și oferte la monede și lingouri de aur, bijuterii sau pachete turistice.
DigiRomania.ro se transformă, de Black Friday, în „oaia neagră” a ofertelor online și propune reducerea cu 50% a prețurilor la orice serviciu de comunicații electronice (televiziune prin cablu sau satelit, internet fix, telefonie mobilă sau fixă) și orice extraopțiune TV, inclusiv Digi 4K. Reducerea este valabilă timp de 12 luni din perioada de contractare de 24 de luni și se aplică la orice serviciu sau extraopțiune contractate în perioada de valabilitate a campaniei. Abonații vor putea achiziționa cele mai populare terminale Nokia, Motorola și Samsung cu avans 0 și rate avantajoase direct la operatorul de telefonie mobilă. Perioada de valabilitate a ofertei este 18 – 29 noiembrie 2019 și se aplică pentru orice abonament Digi Mobil Optim (2 EUR cu TVA, 3 EUR cu TVA sau 5 EUR cu TVA), cu date mobile nelimitate, în rețelele 3G, 4G și 5G.
BRD întâmpină Black Friday cu oferte speciale: Cardurile de Credit BRD Mastercard Standard și Mastercard Gold – 1000 de carduri (Comision de administrare card: 0 în primul an); Creditele de consum Expresso în Lei – 1500 de credite (Dobândă fixă: 6,99%, pentru credite peste 35.000 lei, fără condiții suplimentare legate de încasarea veniturilor în contul curent BRD); Creditul La Casa Mea – 150 de credite (Comision de analiză dosar zero; acordarea unui discount de 22% la cota standard de asigurare de viață); Creditul Habitat – 150 de credite (Comision de analiză dosar zero; acordarea unui discount de 22% la cota standard de asigurare de viață); Pachetul Zen Friday – Antreprenor Optimist Standard – 100 pachete (Comision de administrare lunară pachet de 0 lei/lună până la sfârșitul lunii iunie 2020 (începând cu data 01.07.2020 comisionul de administrare lunară pachet va trece automat pe tarif standard), conform și Ghidului de Tarife și Comisioane Persoane Juridice disponibil în orice unitate BRD).
Campania BRD se va desfășura între 15 noiembrie 2019, ora 00:01, ora României – și 17 noiembrie 2019, ora 23:59, ora României.
Banca Transilvania lansează BANK Friday, o campanie de shopping bancar online, cu cele mai ieftine împrumuturi din oferta sa. Campania va începe în 15 noiembrie, în intervalul orar 9.00-23.59. Clienții pot lua un astfel de împrumut pentru destinații dintre cele mai diverse: amenajarea locuinței, achiziționare autoturism, alte proiecte personale. BT vine cu discounturi și pentru clienții BT Italia, la creditul de consum în euro și la creditul imobiliar/ipotecar. Pe lângă dobânda avantajoasă, comisionul de analiză și taxa de evaluare sunt zero. Acum câteva zile, Banca Transilvania a anunțat, tot în cadrul BANK Friday, oferta de leasing cu dobândă 0%, comision lunar de gestiune zero pentru autoturisme full electrice noi și asigurare la cota preferențială de 2,5%.
Tarom a pregătit o campanie de Black Friday ce se va derula în perioada 12 – 17 noiembrie, cu tarife reduse pentru 28 de rute, începând de la 119 euro, dus-întors. Astfel, sunt disponibile bilete cu prețuri începând de la 119 euro, dus-întors, cu toate taxele incluse, pentru călătorii între București – Atena, Istanbul, Frankfurt, Munchen, Roma, Chișinău, Hamburg, Tbilisi, Tel Aviv, Salonic, Praga, Stockholm, Belgrad, Torino și Lyon. De asemenea, tarife de la 139 de euro (dus-întors, cu toate taxele incluse) sunt oferite pentru rute între București – Budapesta, Sofia, Amsterdam, Bruxelles, Barcelona, Erevan și Nisa, în timp ce, de la 159 de euro, pentru călătorii între București – Paris, Cairo, Amman, Beirut, Madrid și Londra.
MyPal.travel lansează în 15 noiembrie o campanie de Black Friday, care cuprinde reduceri situate între 15 și 45% la pachetele de cazare. De exemplu, un Revelion în Sicilia care include un sejur de 5 nopți va costa de Black Friday, pe MyPal.travel, aproximativ 300 euro/persoană la un hotel de 3 stele. Mai departe, pentru cei care își doresc să își petreacă Revelionul în Turcia, la Kusadasi, unde se poate ajunge cu mașina, un pachet de 5 nopți va putea fi cumpărat cu aproximativ 250 euro/persoană la un hotel de 5 stele, în regim All Inclusive. Un pachet de Revelion în Tenerife care cuprinde un sejur de 7 nopți cu avion, cazare, transfer de la aeroport la hotel va costa aproximativ 750 euro/persoană la un hotel de 3 stele și 850 de euro/persoană la un hotel de 4 stele. „Campania de reduceri de Black Friday a MyPal.travel se va desfășura în perioada 15-24 noiembrie, iar vacanțele achiziționate în acest interval se pot efectua oricând din momentul rezervării. Este important să spunem că pot beneficia de reducerile de până la 45% inclusiv cei care nu și-au rezervat încă vacanța de sărbători”, a declarat Dragoș Cătălinoiu Gociman, fondator al MyPal.travel.
ARMO va integra de Black Friday, pe lângă produsele tradiționale electronice și electrocasnice, produse de mobilier și decorațiuni, jucării și produse pentru copii, dar și din segmentul fashion. „Black Friday este un eveniment care atrage de fiecare dată noi clienți care fac prima comandă online. Anul acesta, ne așteptăm la o creștere semnificativă a numărului celor din zona rurală, astfel încât 30% dintre comenzi ar putea merge către aceasta. În plus, peste 70% dintre comenzile din zona rurală vor veni de pe mobil, având în vedere faptul că satele și comunele României sunt legate la internet prin mobile,” a menționat într-un comunicat Florinel Chiș, director executiv ARMO.
Anul acesta, Fashion-Up propune clienților o selecție de peste 100.000 de produse la cele mai mici prețuri din an. Românii vor putea alege din MarketUP! articole de la 1.000 de branduri de renume, dar și produse ale producătorilor autohtoni și din colecțiile designerilor români. Totodată, Fashion-Up aduce, anul acesta, și facilități referitoare la plată: în cazul în care clienții nu pot achita comanda integral, aceștia au posibilitatea de a plăti în rate, după 30 de zile, datorită parteneriatului încheiat recent cu TBI, iar fiecare comandă plasată în magazinul online le va aduce clienților bani înapoi în cont, prin intermediul serviciului CashUP.
AVstore promite, de Black Friday, cele mai bune prețuri din an, stocuri uriașe și un timp de livrare foarte scurt. „Clienții noștri pot alege din cel mai mare portofoliu de căști audio, boxe portabile, sisteme hi-fi & home-cinema, televizoare si proiectoare. Lista de mărci comercializate de AVstore a crescut foarte mult, iar cu majoritatea dintre ele am negociat oferte extraordinare pentru campania Black Friday”, a susținut Bogdan Ștefan, Managing Partner AVstore. Printre cele mai căutate branduri din această perioadă se numără SENNHEISER, SONY, Bang & Olufsen, KEF sau BOSE.
Vivre s-a pregătit pentru ediția Black Friday de anul acesta încă din timpul verii, iar ofertele speciale se aplică la toate categoriile de produse disponibile pe Vivre.ro. Reduceri substanțiale se vor remarca pe segmentul de mobilier (canapele și fotolii, dulapuri și comode, paturi, scaune și mese), lifestyle (genți, bijuterii, ceasuri, haine și încălțăminte) și textile (lenjerii de pat, cuverturi și covoare). În cadrul campaniei de Black Friday, zeci de mii de produse vor fi disponibile pe Vivre.ro la prețuri promoționale: canapele de la 599 lei, decorațiuni pentru casă de la 39 lei, accesorii de bucătărie și dining de la 39 lei, corpuri de iluminat de la 69 lei, covoare de la 99 lei, lenjerii de pat din bumbac de la 69 lei, cosmetice de la 29 lei, dar și seturi de baie de la 69 lei. Campania se va desfășura în perioada 14 – 18 noiembrie, iar, în total, este preconizat un număr de 2 milioane de utilizatori unici și peste 4 milioane vizite pe site. Targetul propus pentru anul acesta este creșterea cu 50% a veniturilor înregistrate în 2018, ceea ce înseamnă un total de peste 5 milioane de euro tranzacționat în toate cele 9 țări în care este prezentă compania Vivre.
Pentru Black Friday, Elefant.ro a pregătit o ofertă în care a inclus peste 100.000 de produse. „Estimăm că la finalul săptămânii vom avea de livrat jumătate de milion de cărți, 100.000 de parfumuri și alte sute de mii de articole. Ambele evenimente de shopping vor fi comunicate exclusiv în mediile digitale și ne vor aduce o creștere de minimum 35% față de anul trecut. Acesta este pariul nostru în 2019″, a precizat Radu Meteș, Head of Marketing la elefant.ro.
Bonami dă startul reducerilor de Black Friday în 15 noiembrie. Anul acesta, clienții se vor bucura de două weekenduri cu reduceri, conform tradiției: unul specific pieței românești, respectiv 15-17 noiembrie, și cel internațional, între 29 noiembrie și 1 decembrie. Lansarea promoțiilor va avea loc ca de obicei la miezul nopții de joi spre vineri și va dura întregul weekend. Bonami așteaptă în această perioadă cele mai mari venituri de pe tot parcursul anului. Compania prognozează venituri de 4 ori mai mari în comparație cu zilele tipice din noiembrie. Clienții vor descoperi în fiecare din cele două weekenduri numeroase campanii cu 6 teme diferite. Reducerile vor fi între 40% și 80% pentru aproximativ 2000 de produse, cu 20% mai multe față de anul trecut. Categoriile de produs vor include textile, accesorii pentru bucătărie, decorațiuni, produse pentru organizare și accesorii de modă. Bonami participă și la campania Black Friday tradițională, ce are loc peste 3 săptămâni, între 29 noiembrie și 1 decembrie, când reducerile din campanii vor fi la fel de tentante: cu până la 80% mai mici față de prețul standard al produselo
Cel mai mare Black Friday din istoria Fashion Days a început deja în 13 noiembrie, în jurul orei 7. În primele 3 ore din cel mai așteptat eveniment de sale al anului, clienții Fashion Days au plasat peste 34.000 de comenzi, ce însumează aproximativ 70.000 de produse. În total, valoarea comenzilor din primele 3 ore se apropie de 16 milioane de lei, cu 20% peste estimări. Pentru prima dată, Black Friday ține nu mai puțin de 3 zile la Fashion Days. La nivel național, comanda cu cele mai multe produse a inclus 50 de articole, iar cea mai scumpă valorează 11.392 de lei (29 de produse achiziționate).
Libris.ro, o librărie online din România, a lansat, pentru 15 noiembrie, reduceri până la 95%, timp de 24 de ore, la 99% din produsele de pe site.
„Am pregătit pentru Black Friday un stoc special de carte și ne-am propus să expediem toate comenzile intrate în data de 15 noiembrie în maximum 3 zile. Estimăm o creștere cu peste 30% în numărul comenzilor, față de anul trecut, mai ales că reducerile vor ajunge până la 95% pentru cărțile în limba română, iar în campanie vom include și tituri aflate în topul vânzărilor. Credem că printre cele mai căutate vor fi volumele din categoria beletristică, carte pentru copii și dezvoltare personală, a precizat într-un comunicat Laura Țeposu, co-fondator și director de dezvoltare al Libris.ro.
Magazinul online de sisteme de securitate din România Atu Tech oferă, de Black Friday, reduceri la peste 60.000 de produse, din categorii precum supraveghere video, alarme, detecție incendiu, automatizări de porți, interfoane și videointerfoane, control acces, sonorizare, accesorii CCTV și rețelistică. Atu Tech dă startul reducerilor de Black Friday în 15 noiembrie, la miezul nopții, și timp de 72 de ore, le oferă clienților produse cu discount-uri de până la 55%.
Printre brandurile cu cele mai mari discount-uri de Black Friday se află Safer, brand românesc și Dahua.
„Pentru evenimentul de Black Friday 2019 am investit în infrastructura site-ului, în servere și în alte resurse care să ne asigure o bună funcționare a site-ului. Am pregătit stocuri dedicate, pentru care am negociat prețuri speciale de achiziție, pentru a fi cât mai competitivi din acest punct de vedere. Noutatea din acest an o reprezintă faptul că vom avea reduceri substanțiale și pentru produsele de supraveghere video cu rezoluții mari, mai actuale ca tehnologie, pentru că ne dorim să punem la dispoziția clienților, în Black Friday, nu numai oferte de tip lichidări de stoc sau reduceri la produse din gamele medii, dar și oferte atractive pentru stocurile noi”, a spus într-un comunicat Sorin Felea, director Atu Tech.
Falcon Electronics, companie de pe piața echipamentelor electronice auto din România, va da startul campaniei Black Friday vineri, 15 noiembrie 2019, începând cu ora 8:30. Vedetele campaniei din acest an vor fi camerele auto DVR Nextbase care vor avea reduceri de până la 41%. Modelul 412GW, unul din modelele de top de la Nextbase, va fi comercializat la 469 de lei, în loc de 799 de lei, iar modelul Nextbase112 va avea preț de Black Friday de doar 189 de lei.
„Black Friday a devenit deja o tradiție, iar la cea de a 9-a ediție Black Friday punem accent pe securitatea în trafic, propunând oferte foarte bune la camere auto DVR, la sistemele de securitate, dar și la sistemele audio cu Bluetooth care permit convorbiri telefonice în timp ce ești la volan, cu respectarea noilor prevederi legale”, a suținut într-un comunicat Corina Dițu, Marketing Manager la Falcon Electronics.
White Image, prima agenție specializată în email marketing din România, consideră că de Black Friday, ca în orice promoție, este esențial ce s-a întâmplat înainte de începutul acesteia, ce se întâmplă în timpul promoției, dar și mai importantă este consolidarea pentru următoare campanie, indiferent de rezultatele actuale. Potrivit agenției, Black Friday este momentul când creativitatea le permite business-urilor mature să combine mesajele de impact cu segmentele relevante.