Omul Anului 2014. La 30 de ani, acest român a creat o afacere pentru care Facebook a plătit o sumă fabuloasă
Business Magazin a acordat titlul „Omul Anului” lui Andrei Dunca deoarece acesta reprezintă valorile susținute de revistă în cei zece ani de apariție: este tânăr, este antreprenor, este determinat și a realizat un produs spectaculos și vizionar, apreciat pe plan internațional.
„This journey is 1% finished”, răspunde cu lozinca Facebook Andrei Dunca la o întrebare privind viitorul său profesional. Are 30 de ani, face proiecte online de aproape 15 și simte că este abia la început. Se declară pasionat de fizică și de tehnologie.
Folosește termenul „extracurricular” când se referă la modul cum a învățat programare și web design în timpul liceului. Spune că nu a avut modele, ci că a fost pasionat. Menționează că până la vârsta asta a acordat atenție exclusiv dezvoltării profesionale. Mai mult, ca să nu fie distras, a plecat din țară și s-a concentrat pe muncă. Are adresa @fb.com, dar spune că în jumătatea de an de când lucrează în Menlo Park, campusul Facebook, nu a avut încă ocazia să schimbe opinii cu Zuck (Mark Zuckerberg, fondatorul și președintele Facebook).