Prima pagină » Economic » Orange România a realizat o cifră de afaceri de 280 milioane de euro în al treilea trimestru al acestui an

Orange România a realizat o cifră de afaceri de 280 milioane de euro în al treilea trimestru al acestui an

Orange România a realizat o cifră de afaceri de 280 milioane de euro în al treilea trimestru al acestui an
Orange România, unul din liderii pieței locale de telefonie mobilă, a realizat o cifră de afaceri în valoare de 279 milioane de euro în cel de-al treilea trimestru al acestui an, în scădere cu 2,8% față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Evoluția negativă în ritm anual a venit pe fondul unei cereri reduse pentru echipamente. În ritm trimestrial, cifra de afaceri realizată este în creștere cu 4% față de trimestrul anterior al anului 2019.

„După un început de an dinamic din punct de vedere fiscal și al reglementărilor pieței de telecom, odată cu încheierea celui de-al treilea trimestru al anului 2019 vedem o reașezare a pieței locale. Totodată, se remarcă două tendințe evidente: o cerere mai moderată pentru echipamente și, în același timp, un apetit mai ridicat pentru servicii digitale. Ca piloni ai unei dezvoltări sustenabile, calitatea rețelei și experiența clienților rămân principalii diferențiatori, care necesită investiții, dar și o permanentă adaptabilitate la contextul de piață. Acestea rămân obiectivele noastre pentru viitor, să aducem beneficiile conectivității mai aproape de ceea ce contează pentru clienții noștri. a declarat Liudmila Climoc, director general al Orange România.

La 30 septembrie 2019, Orange România avea 10.928.000 de clienți pe segmental servicii mobile, fixe și TV, în creștere cu 0,3% comparative cu finalul trimestrului trei din anul anterior. „Interesul pentru serviciile fixe este unul constant, pe acest segment menținându-se evoluția pozitivă din trimestrele anterioare”, arată compania.

Totodată, la finalul lunii septembrie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra 532.700 de clienți, în creștere cu 12% față de perioada similară din 2018, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 332.900 de clienți, în creștere cu 28% față de aceeași perioadă din 2018.

Investițiile în infrastructura e rețea au continuat în trimestrul trei, cu un ritm constat al extinderii acoperirii 4G, potrivit Orange România.

Astfel, la finalul lunii septembrie, 97.43% din populația țării și 100% din cea urbană avea acces la rețeaua 4G a operatorului, cea mai extinsă din România. La finalul lunii septembrie, locuitorii din peste 370 de noi localități și orașe aveau acces la viteze de până la 500 Mbps, acoperirea 4G+ depășind 52% din populația țării.

De asemenea, apetitul clienților Orange pentru date mobile a generat o creștere de aproximativ 34% a consumului de internet în trimestrul al treilea 2019 comparativ cu perioada similară din 2018, în timp ce traficul 4G a ajuns la aproximativ 84% din totalul traficului generat.

În 2018, Orange România a înregistrat o scădere a profitului net de 39,8%, la 192,2 milioane de lei, în condițiile în care avansul cifrei de afaceri a fost de 7,1%, la 5,75 miliarde de lei.

 

Citește și