Operatorul britanic de plăți PayPoint a înregistrat venituri de 13,56 milioane lire sterline în România în primul semestru fiscal (aprilie-septembrie), în urcare cu 11% față de nivelul din perioada corespunzătoare din 2012, datorită creșterii cu 41% a numărului de tranzacții de plată a facturilor.
Compania a raportat pentru perioada similară din 2012 venituri de 12,21 milioane lire pe piața românească.
În anul fiscal 2012-2013, încheiat la 31 martie, PayPoint a obținut venituri de 24,28 milioane lire în România.
Numărul tranzacțiilor de plăți facturi operate de PayPoint în România a crescut cu 41% în perioada aprilie-septembrie, la 16,5 milioane, cu rezultate pozitive și pe segmentul încărcării electronice a cartelelor telefonice preplătite, se arată într-un comunicat transmis joi de companie.
Serviciile PayPoint sunt prezente în 8.000 de locații din România, iar clienții pot plăti facturi emise de toți marii furnizori de utilități, servicii TV, telecom și internet. Rețeaua PayPoint a crescut cu 428 puncte de plată în intervalul analizat.
„Creșterea numărului de comercianți parteneri PayPoint, dar și a calității acestora, diversificarea portofoliului de furnizori și focusul pe promovarea serviciilor puse la dispoziția consumatorilor sunt cei mai importanți dintre factorii care au susținut consolidarea afacerii în primul semestru”, a declarat în comunicat Mugur Dogariu, managing director PayPoint România.
Grupul britanic are operațiuni și în Marea Britanie, Irlanda și America de Nord.
Veniturile PayPoint la nivel mondial au crescut ușor în primul semestru fiscal, de la 101,7 milioane lire la 102,2 milioane lire, iar profitul înainte de taxe a urcat cu 16,6%, de la 18,3 milioane lire la 21,3 milioane lire sterline.