La conferință vor fi prezenți următorii lectori: Radu PUCHIU – Secretar de Stat în cadrul Cancelariei Primului Ministru, Mircea LUPEA – Advanced Infrastructure Systems Manager Asseco SEE Romania, Matija PAVELIC – Head of Voice Solutions, Asseco SEE Croația, Ovidiu SECELEANU – Networking Business Unit Manager HP Romania, Marcin GRYGIELSKI – Territory Manager Eastern Europe, Interactive Intelligence, Daniel POPESCU – Partner Technical Advisor, Microsoft. Conferința va fi moderată de Lucian MÎNDRUȚĂ, Creative Marketing Manager, Mediafax Group.
Odată cu avansul tehnologiei, companiile devin din ce în ce mai dependente de Centrele de contact pentru a se ocupa de clienții lor. Companiile învață repede că serviciile sunt cheia pentru atragerea și menținerea consumatorilor, ceea ce duce la creșterea afacerii și la profit. Centrele de contact au cel mai important rol în cele mai competitive industrii (financiar-bancar, asigurări, telecom, retail, outsourcing), unde există un focus puternic pe atragerea si fidelizarea clienților într-un mod optim și eficient din punct de vedere al resurselor implicate.
În 2012 piața românească a centrelor de contact a continuat ritmul susținut de creștere atingând pragul de 200 milioane de euro, conform ultimului studiu Frost & Sullivan. România a devenit una dintre destinațiile de top pentru externalizarea centrelor de contact, fiind clasată pe locul 9 în lume și locul 3 în Europa din punct de vedere al atractivității investitorilor.
Potrivit estimărilor Confederației Europene pentr Centre de Contact (ECCCO), industria centrelor de contact va înregistra în Europa de Est un ritm anual de creștere de peste 12%, în comparație cu ritmul de doar 1-2% estimat pentru Europa de Vest.
În cadrul acestei conferințe vom dezbate importanța orientării către consumator, trendurile de social media, vom contura profilul utilizatorului centrelor de contact, vom căuta răspunsuri la întrebarea: „Cum să avem clienți și agenți fericiți și cum creștem profitul organizației noastre?” și vom descoperi cum să reducem costurile prin inovația call center, toate acestea fiind sprijinite de experiența companiilor care deja au implementat soluțiile call center.
Partenerii acestui eveniment sunt HP, Interactive Intelligence și Microsoft.
Mai multe detalii, agenda evenimentului „Mediafax Talks about Future of Contact Centers” și înscrierile pentru participare le puteți găsi pe website-ul http://www.mediafaxtalks.ro/category/contact-centers
Conferința va reuni circa 150 de participanți având structura următoare: reprezentanți ai Guvernului României – Secretari de Stat, reprezentanți ai ASSECO SEE Romania și Croația și ai HP Romania, reprezentanți ai MICROSOFT, reprezentanți ai companiilor de telecomunicații, băncilor si serviciilor financiare, asigurări, transporturi, consultanță, manufacturare, energie, outsourcing, computing și software, companii cu servicii din acest domeniu, precum și presă generalistă și de specialitate.