„Am văzut unele schimbări în comportamentul consuÂmaÂtorilor. Oamenii vizitează HoReCa (baruri, restaurante – n.red.) mai rar și beau mai puțin, lucru care se întâmplă de altfel în ultimii ani”, a spus Tikhonov într-un interviu acordat Ziarului Financiar.
Și din piața de mobilă vin semnale care arată că românii au preferat să investească în creșÂterea nivelului de conÂfort din locuință, să cumpere deÂcorațiuni și accesorii ori să cumpere mobilă de grădină cu care să-și doteze casele pe care le au, fiind mai puțin inteÂreÂsați de achiziția de noi locuințe.
Tikhonov, care conduce un business de 323 mil. euro, a adăugat faptul că nici vara ploioasă nu a ajutat vânzările din HoReCa, iar industria berii se îndreaptă spre un nou an de scădere. În primele șase luni din 2014, consumul s-a contractat cu 9%.