Prima pagină » Economic » Portretul-robot al românului băutor de bere

Portretul-robot al românului băutor de bere

Portretul-robot al românului băutor de bere
Igor Tikhonov, managerul rus de 43 de ani, care anul acesta a fost numit în poziția de președinte al Ursus Breweries, cel mai mare producător local de bere, spune că românii merg din ce în ce mai puțin la terase, preferând să consume berea acasă, acolo unde nivelul de confort din locuințe a crescut, scrie ZF

„Am văzut unele schimbări în comportamentul consu­ma­torilor. Oamenii vizitează HoReCa (baruri, restaurante – n.red.) mai rar și beau mai puțin, lucru care se întâmplă de altfel în ultimii ani”, a spus Tikhonov într-un interviu acordat Ziarului Financiar.

Și din piața de mobilă vin semnale care arată că românii au preferat să investească în creș­terea nivelului de con­fort din locuință, să cumpere de­corațiuni și accesorii ori să cumpere mobilă de grădină cu care să-și doteze casele pe care le au, fiind mai puțin inte­re­sați de achiziția de noi locuințe.

Tikhonov, care conduce un business de 323 mil. euro, a adăugat faptul că nici vara ploioasă nu a ajutat vânzările din HoReCa, iar industria berii se îndreaptă spre un nou an de scădere. În primele șase luni din 2014, consumul s-a contractat cu 9%.

CITEȘTE ÎN CONTINUARE PE ZF.

 

Autor

Citește și