Portretul-robot al românului băutor de bere

Publicat: 09 10. 2014, 13:29

„Am văzut unele schimbări în comportamentul consu­ma­torilor. Oamenii vizitează HoReCa (baruri, restaurante – n.red.) mai rar și beau mai puțin, lucru care se întâmplă de altfel în ultimii ani”, a spus Tikhonov într-un interviu acordat Ziarului Financiar.

Și din piața de mobilă vin semnale care arată că românii au preferat să investească în creș­terea nivelului de con­fort din locuință, să cumpere de­corațiuni și accesorii ori să cumpere mobilă de grădină cu care să-și doteze casele pe care le au, fiind mai puțin inte­re­sați de achiziția de noi locuințe.

Tikhonov, care conduce un business de 323 mil. euro, a adăugat faptul că nici vara ploioasă nu a ajutat vânzările din HoReCa, iar industria berii se îndreaptă spre un nou an de scădere. În primele șase luni din 2014, consumul s-a contractat cu 9%.

CITEȘTE ÎN CONTINUARE PE ZF.