„Portul Constanța, motorul economiei românești, este din ce în ce mai ocolit”. Ce spune șefa Companiei Naționale Portuare Maritime Constanța despre economia de la malul mării
„Cei mai importanți actori politici sunt operatorii portuari. Portul Constanța este motorul economiei românești. Mărfurile care sunt în România depind de marfa care tranzitează portul Constanța. În analizele pe care noi le facem, vedem că marfa care ar trebui să vină dinspre Asia și Orientul îndepărtat către Europa de Est și Europa Centrală începe să ocolească portul Constanța. De ce? Pentru că se fac căi ferate de mare viteză pe partea bulgară, traficul de marfă dinspre Georgia merge prin Ucraina, iar noi ne îngrijorăm”, a spus Daniela Șerban, miercuri, în cadrul unei dezbateri pe tema investițiilor organizată de DC News.
Totodată, șefa Companiei Naționale Portuare Maritime Constanța a informat că Portul Constanța a înregistrat, în primul semestru al anului curent, o creștere a traficului maritim și fluvial, traficul pe Dunăre crescând foarte mult.
Daniela Șerban a făcut apel la autoritățile publice și la autoritățile statului în sprijinirea dragajului pe Dunăre.