Prima pagină » Economic » Povestea bidonului de plastic pentru lapte de la Albalact. Cum au fost influențate vânzările

Povestea bidonului de plastic pentru lapte de la Albalact. Cum au fost influențate vânzările

Bidonul de plastic cu mâner de 1,8 litri reprezintă un ambalaj unic pe piața românească, dar popular pe piața nord-americană. După lansarea bidonului mare, compania Albalact a dezvoltat o gamă de noi ambalaje de un litru și de 500 ml.

Gama de ambalaje dispune de gramaje diferite de cele existente pe piață, la care se adaugă funcționalitatea, scrie businessmagazin.ro. Bidoanele sunt ușor de manevrat, lichidul curge uniform și mai ales, aceste ambalaje pot fi depozitate cu ușurință în frigider.

Mai mult, lansarea noului ambalaj a generat în perioada ianuarie-septembrie 2014 o creștere de 5% în volum și 14% în valoare pentru Albalact pe segmentul laptelui proaspăt pasteurizat față de aceeași perioadă a anului anterior.

Albalact a decis să adopte noile ambalaje după o analiză a obiceiurilor de consum și a dorințelor consumatorilor de produse lactate. Dezvoltarea proiectului a durat circa un an, iar investiția inițială a fost de 500.000 de euro. 

 

Silviu Bănilă este editor la GÂNDUL.RO și are o vastă experiență, cu precădere în presa online. A absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion în anul 2006. Între ... vezi toate articolele

Citește și