Povestea româncei de 27 de ani care-și vinde produsele în Franța, Malta sau Dubai și câștigă zeci de mii de euro
Claudia Tecuceanu povestește că înainte de a înființa brandul de accesorii Maestoso a trecut prin mai multe experiențe și domenii, „toate având ca punct comun zona creativă”. Atracția pentru formele structurale și designul minimalist a apărut pe vremea studiilor urmate în cadrul Universității de Arhitectură și Urbanism „Ion Mincu”, pe care a absolvit-o în 2015. Dar nu arhitectura avea să fie manifestarea pasiunii sale, ci crearea obiectelor de modă: genți sau accesorii, atât pentru femei, cât și pentru bărbați.
Proiectul Maestoso a luat naștere în 2015, „din dorința de a realiza un brand cu caracteristici unice pe piață, care să se diferențieze prin designul minimalist și geometric”, iar în 2016 a fost lansată prima linie cu obiecte sub umbrela acestui nume. Primul produs a fost vândut la „doar câteva zile de la lansarea în online a brandului de către o clientă care ne descoperise atunci”.
Înainte ca produsele să ajungă în mâinile clienților, Claudia Tecuceanu gândește o colecție la nivel teoretic, „în care încerci să îți formezi conceptul produselor pe care să construiești apoi”. Următorul pas este realizarea schițelor și găsirea elementelor care să definească produsul final. Mai departe, modelierul (specialist care confecționează modele tip de accesorii sau de vestimentație) se ocupă de construirea prototipului, după care se fac modificări și îmbunătățiri, „pas care se repetă până la perfecționarea produsului final. Alegerea materialelor și a accesoriilor personalizate este o etapă intermediară în procesul de creație, cu o importanță foarte mare”.
Atelierul funcționează împreună cu showroomul într-o casă din zona Kiseleff a Capitalei. Acolo lucrează trei meșteri marochineri care se ocupă de procesul de realizare a genților și un modelier care se ocupă de prototipurile necesare pentru lansarea unei colecții de îmbrăcăminte pentru acest început de an. „În sarcina mea revine direcționarea brandului Maestoso din toate punctele de vedere, de la găsirea furnizorilor și negocierile cu aceștia, relația cu clienții, concentrându-mă în mod special pe direcția de creație.”
Citește continuarea în Business Magazin!