Afacerea BMan este condusă însă în prezent de Vlad Tofan și de colaboratorul său, Vlad Mustiață, care a ajutat la extinderea businessului cu haine dedicat exclusiv bărbaților în mediul online. Vânzările magazinului BMan, care au ajuns anul trecut la circa 1 milion de euro (în creștere cu aproximativ 60% față de anul anterior), se împart între online și offline: 70% sunt generate de cei peste 1.500 de clienți care vizitează magazinul lunar online, iar restul vânzărilor provin din showroom, unde ajung în fiecare lună aproximativ 700 de persoane.
Vlad Tofan povestește că a fost atras de antreprenoriat încă de la 16 ani, când tatăl său l-a încurajat să își deschidă propriul business. Astfel a apărut magazinul de haine bărbătești pe care l-a deschis în Huși. Magazinul de fashion pentru bărbați al tânărului a reușit în scurt timp să depășească nivelul altor spații comerciale locale și astfel a considerat că este oportun să se concentreze doar pe dezvoltarea acestui business, fără să își caute alte locuri de muncă. |n paralel cu afacerea, a urmat însă și cursurile unei facultăți cu profil economic din Iași.
CITEȘTE CONTINUAREA PE BUSINESS MAGAZIN