Prima pagină » Economic » Povestea unui corporatist român măcinat de stres: „Când ajung acasă nu pot mânca și țip la copil fără motiv”

Povestea unui corporatist român măcinat de stres: „Când ajung acasă nu pot mânca și țip la copil fără motiv”

Povestea unui corporatist român măcinat de stres: „Când ajung acasă nu pot mânca și țip la copil fără motiv
Astfel de cazuri sunt la ordinea zilei în multe companii din România, iar stresul își spune cuvântul mai mult decât oricând atunci când ajungi pe o poziție de management.

„La serviciu, până la finalul zilei, intri într-un ritm, ești nervos, agitat și ajungi să țipi mai mult decât vorbești. Aveam o perioadă când ajungeam acasă și priveam cam 30 de minute prin televizor și nici nu puteam să mănânc mai devreme de 22.00 pentru că mi se făcea rău. Pe lângă asta, am și un copil, care necesită foarte multă atenție și nu puteam să i-o acord așa cum mi-aș fi dorit sau să nu mă enervez pentru lucruri mărunte când eu mă gândeam la cum pot să fac un milion de euro în luna respectivă. Ajungi la un moment dat să vezi lucrurile distorsionat din cauza stresului”, spune Florin, un manager din industria auto în vârstă de 34 de ani.

Astfel de cazuri sunt la ordinea zilei în multe companii din România, iar stresul își spune cuvântul mai mult decât oricând atunci când ajungi pe o poziție de management. De altfel, un studiu realizat de compania emitentă de tichete Edenred și firma de cercetare de piață Ipsos arată că 70% din salariații europeni lucrează adesea în afara orelor de program, iar top și middle managerii tind să găsească cel mai greu echilibrul dintre sarcinile de serviciu și viața privată, 90%, respectiv 84% dintre ei spunând că rezolvă și în timpul liber probleme care țin de locul de muncă.

Amalia Sterescu, senior business consultant și fondatoare a Public Speaking School, este de părere că una dintre cele mai mari provocări ale angajaților este găsirea unui mod în care pot să jongleze cu familia, cariera, relația de cuplu și nevoile personale, într-un ritm alert pe care îl impune societatea, dar și angajații înșiși.

Citește continuarea pe Business Magazin

 

Autor

Citește și