Clienții au realizat astăzi că au mai puțini bani în conturi sau chiar că sunt pe minus. Inițial, reprezentanții băncii nu au oferit un punct de vedere oficial legat de această problemă, dar anunțau că vor reveni cu precizări.
Totuși, pe pagina de Facebook a băncii a fost postat mesajul: „O parte dintre clienții ING pot vedea dublarea unora dintre tranzacțiile realizate în weekend. Situația a fost cauzată de o eroare operatională în care fișierele de tranzacții au fost încărcate de două ori. Lucrăm la remedierea situației și la returnarea sumelor în conturile clienților în cel mai scurt timp posibil„.
Call center-ul băncii s-a blocat din cauza numeroaselor apeluri ale clienților, potrivit reprezentanților ING.
Până la urmă, situația a fost rezolvată, anunță Silvia Jalea, reprezentantul ING, într-un comunicat în care a oferit și câteva explicații:
„Luni, 8 octombrie, puțin după ora 14.00, ING Bank România a identificat dublarea unor tranzacții realizate cu cardul și procesate în această zi.
Banca a identificat situațiile urgente ale unor clienți și a discutat cu aceștia pentru a corecta tranzacțiile și a regla punctual contul clienților cât mai repede cu putință. Eroarea a fost confirmată ca fiind una operațională, fără impact asupra altor procesări ale băncii. Clienții nu vor suporta costuri în urma acestei situații, în comisioane sau taxe.
Toate tranzacțiile au fost corectate și sumele reglate până la ora 21:00 ale aceleiași zile.
În urma acestei situații, a crescut considerabil volumul de trafic în platforma de internet banking ING Home”Bank, ceea ce a dus la un acces mai dificil în aplicație.”