Producătorii de ceasuri de lux își reglează mecanismele după tsunamiul francului elvețian: Un party de 30 mil. euro a fost stricat în doar câteva minute
Decizia a fost luată pe 15 ianuarie, doar cu câteva zile înainte de cea de-a 25-a ediție a Salon International de la Haute Horlogerie din Geneva (SIHH), unul dintre cele mai exÂcluÂsiviste evenimente din lume în care manuÂfacÂturile elvețiene de înaltă clasă, și nu numai, își prezintă noutățile, scrie După Afaceri Premium.
„Imperii” precum Vacheron Constantin, Cartier, IWC Schaffhausen, Piaget sau Panerai și-au etalat complicațiile orologere sau miile de ore petrecute în montarea diamantelor pe cele mai fine brățări în perioada 19-22 ianuarie, la Geneva, într-un eveniment în care cheltuielile de marketing ale caselor prezente se ridică la aproaÂpe 30 de milioane de euro, potrivit Bloomberg.
Invitatul incomod
Poate că nimeni nu știe mai bine decât jucătorii din industria luxului importanța menÂțiÂnerii imaginii. Zâmbetele erau largi, hainele scumÂpe, tocurile amețitoare. Rusă, japoneza, itaÂliană, spaniolă, franceză, engleză se îmÂpleteau într-un murmur universal.
Citește mai multe pe După Afaceri Premium