Prima pagină » Economic » Produsul-surpriză lansat de Coca-Cola. Compania își diversifică în continuare portofoliul

Produsul-surpriză lansat de Coca-Cola. Compania își diversifică în continuare portofoliul

Coca-Cola lansează o băutură energizantă sub brandul propriu, denumită Coca-Cola Energy.

Coca-Cola vrea să extindă lansarea Coca-Cola Energy pe mai multe piețe la nivel global în acest an, concentrându-se însă inițial pe piețele din Europa. Produsul este prezent în România din 15 aprilie.

Coca-Cola Energy conține cafeină din surse naturale, extracte de guarana, vitamina B și nu are adaos de taurină, informează compania.

Produsul va fi disponibil și în varianta Energy Zero Zahăr. 

„Coca-Cola Energy contine ingrediente obținute din surse naturale și are gustul delicios și răcoritor al Coca-Cola”, spune Javier Meza, Global Chief Marketing Officer, Sparkling Business. „Am păstrat aceste două calități pe parcursul dezvoltării rețetei și suntem mândri să oferim produsul sub brand-ul Coca-Cola, invitând oamenii să încerce o băutură energizantă nouă și diferită, care este concepută pentru toti cei cu vieți optimiste și ocupate.”

Produsul a fost conceput sub forma unei băuturi energizante pentru tineri cu vârste între 18 și 35 de ani.

Printre noile produse din portofoliul Coca-Cola din România se numără AdeZ, Fuzetea, SmartWater.  

Compania Coca-Cola și-a extins totodată și gama de optiuni pentru iubitorii Coca-Cola,  incluzând noile arome ale Coca-Cola Zero Zahăr, cu piersică, vanilie și scorțișoară.

Silviu Bănilă este editor la GÂNDUL.RO și are o vastă experiență, cu precădere în presa online. A absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion în anul 2006. Între ... vezi toate articolele

Citește și