Produsul-surpriză lansat de Coca-Cola. Compania își diversifică în continuare portofoliul
Coca-Cola vrea să extindă lansarea Coca-Cola Energy pe mai multe piețe la nivel global în acest an, concentrându-se însă inițial pe piețele din Europa. Produsul este prezent în România din 15 aprilie.
Coca-Cola Energy conține cafeină din surse naturale, extracte de guarana, vitamina B și nu are adaos de taurină, informează compania.
Produsul va fi disponibil și în varianta Energy Zero Zahăr.
„Coca-Cola Energy contine ingrediente obținute din surse naturale și are gustul delicios și răcoritor al Coca-Cola”, spune Javier Meza, Global Chief Marketing Officer, Sparkling Business. „Am păstrat aceste două calități pe parcursul dezvoltării rețetei și suntem mândri să oferim produsul sub brand-ul Coca-Cola, invitând oamenii să încerce o băutură energizantă nouă și diferită, care este concepută pentru toti cei cu vieți optimiste și ocupate.”
Produsul a fost conceput sub forma unei băuturi energizante pentru tineri cu vârste între 18 și 35 de ani.
Printre noile produse din portofoliul Coca-Cola din România se numără AdeZ, Fuzetea, SmartWater.
Compania Coca-Cola și-a extins totodată și gama de optiuni pentru iubitorii Coca-Cola, incluzând noile arome ale Coca-Cola Zero Zahăr, cu piersică, vanilie și scorțișoară.